drukwerkdeal-logogroot

Vacature voor Webanalist bij Drukwerkdeal.nl

Drukwerkdeal.nl is op zoek naar een Webanalist (parttime, 32 uur, Deventer) Maak jij het verschil door heldere analyses te maken van traffic, conversie en retentie? En heb je interesse in Tag Management? Als webanalist heb je een belangrijke rol binnen onze enhanced e-commerce omgeving! Hoe kunnen wij onze traffic, conversie en... » Lees meer van 'Vacature voor Webanalist bij Drukwerkdeal.nl'
AB Tasty

Interview met Chief Data Scientist bij AB Tasty: Hubert Wassner

Uit de resultaten van onze CRO enquête viel ons op dat AB Tasty een AB testing tools in opkomst is. Een van origine Frans bedrijf met meer dan 100 medewerkers die twee weken geleden "opeens" €17 miljoen extra funding ophaalden. Tijd voor een interview dachten wij! We spraken Hubert Wassner, Chief Data... » Lees meer van 'Interview met Chief Data Scientist bij AB Tasty: Hubert Wassner'
Conversion Hotel 2017

Conversion Hotel 2017 Ticket Sale start 15 juni om 9.30 uur!

Voor het 4e jaar op rij organiseert Webanalisten.nl Conversion Hotel op Texel. 250 Experts in optimalisatie, Growth Strategy, UX, Copywriting, Analytics, Psychologie en meer komen een heel weekend bij elkaar voor 12 uur aan content, 12 uur slaap en 24 uur kennis delen, netwerken en feest. De hotels Greenside en... » Lees meer van 'Conversion Hotel 2017 Ticket Sale start 15 juni om 9.30 uur!'
Conversie Tracking

Google Analytics: de conversie van je website meten

In mijn vorige blogposts besteedde ik aandacht aan de Google Analytics setup, het tracken van je webbezoekers en gebeurtenissen op de website (denk aan whitepaper downloads, uitgaande links en formulieren). In deze blog ga ik verder in op resultaatmeting, want een drukbezochte site is een goede start maar uiteindelijk wil... » Lees meer van 'Google Analytics: de conversie van je website meten'
Pagina 1 van 13212345...102030...Laatste »