Marketing & Insights Event

Analytics op het Marketing & Insights Event (MIE)

Hoe vind je de weg in steeds meer informatie, hoe zet je analyse om in insights, hoe maak je inzicht inzetbaar en krijgt elke marketinginspanning een sneeuwbaleffect? Het MIE, Nederlands grootste Marketing & Insights Event, laat geen vraag onbeantwoord.

In twee dagen biedt het MIE een programma met 95 praktijkcases, masterclasses en inspiratiesessies op het gebied van marketing, insights en analytics. Zie hieronder de Analytics lezingen per dag.

Op 31 januari staan op het programma:

  • Niels Reijmer, E-commerce data-analist bij de Bijenkorf, over: The Shared value of Data: Relevant Omnichannel marketing
  • Jeffrey van der Eijk en Paul Verhaar van Anchormen, over: Artificial Intelligence is voor marketeers een new secret and most powerful weapon
  • Jorrin Quest, werkzaam bij Smart Notifications, over: The benefits of Assumption testing
  • Michiel Dullaert, eigenaar van de Perfecte Grafiek, over: Datavisualisatie, van inzicht naar impact
  • Daniël Markus, oprichter van ClickValue, over: Explosief groeien met digital analytics
  • Boudewijn Beks, Measurement & Attribution Specialist bij Google, over: Give credit where it’s due with data-driven attribution
  • Kevin Swelsen, Lead Experimentation & Analytics bij Wehkamp, over: Data-driven experimentation bij Wehkamp
  • Timothy Dieduksman, Data Analyst – Mobile Apps bij ING Bank, over: Analytics at ING’s mobile banking app
  • Felipe Wesbonk, werkzaam bij Traffic Builders, over: The power of advanced metrics in Google Analytics

En op 1 februari:

  • Benjamin Dalmulder, Senior Web Analyst bij Euroflorist, over: Why working on data quality is so much fun!
  • Roos van Dam van Online Dialogue geeft je een: Introduction in online psychologie
  • Frans Appels, Managing Consultant bij Netprofiler, geeft je meer inzichten de: Key drivers van snelle online groei
  • Tom van den Berg, Online Dialogue, verteld over het: Fact & Act model
  • Jeroen Hardon, SKIM Group en Leonie Barelds PepsiCo geven inzicht in: Het korte- en langetermijneffect van promoties
  • Kjell Massen, Ruigrok NetPanel en André Kamphuis van Veilig Verkeer Nederland vertellen over: Het objectief meten van het smartphonegebruik van jongeren op de fiets
  • Natascha Walk, WKanalytics, praat je bij over: Waarde creëren met (big) data analytics
  • Loraine Nijhuis, Green Orange en Frank Veldwachter, Quality Wellnessresorts, over: Een 9+ online ervaring op basis van data
  • Sabina van Trommelen, DVJ Insights, over: Groei sturen door data integratie
  • Daarnaast zijn er praktijkcases van ANWB, ASICS, Babyliss, Beerwulf, BNNVARA, Bugaboo, Facebook, Friesland Campina, Funda, GoSpooky, Nuon, Renault Nederland, RTL Nederland, SNS,
    Tele2, TrendsActive, VodafoneZiggo, en YoungCapital.

Kijk hier voor het volledige programma.

Inschrijven

Schrijf je hier in, gebruik de speciale Webanalisten-kortingscode ZYVVE en kom naar het MIE voor slechts €119,50* (reguliere prijs €139,50).

*Prijs is incl. koffie/thee/water, lunch, middagsnack en netwerkborrel, excl. BTW. Deze actie is geldig tot uiterlijk 30 januari, 17.00 uur.

Ontmoet 2500 – 2700 marketeers, insights professionals, digital & webanalisten en datamanagement professionals op het Winter Paradeplein in de Jaarbeurs Utrecht.

Voor meer informatie over het MIE 2018: www.mie.nl

Geef een reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *.