Emerce Conversion

Emerce Conversion: betere conversie in één dag! (+vrijkaarten!)

Emerce Conversion is het grootste Nederlandse congres op het gebied van conversie-optimalisatie. Het draait op 13 april om meer resultaat via het digitale kanaal. Emerce Conversion geeft daarom antwoorden op vragen als:

  • Hoe zet ik traffic succesvol om in kopers?
  • Met welke pricing tactieken en psychologische principes verhoog ik mijn conversion rate?
  • Welke content stuwt online transacties, downloads, deals of aanvragen?

Ook worden de meest succesvol converterende merken en websites van dit moment aan de tand gevoeld. Je hoort over het proces, de tools en technieken, de interne organisatie en alles over hun weg naar succes. Kortom: sessies vol concrete tips en learnings die jou in één dag volledig up-to-date brengen op het gebied van conversie-optimalisatie. Meld je vandaag nog aan met €50,- korting door de code Con50Web te gebruiken en leer van o.a. deze experts.

Deze workshops en keynotes mag je zeker niet missen

Jorden Lentze is Conversion Industry Manager bij Google Nederland en is sinds 2008 bezig met A/B testen en conversie-optimalisatie. Tijdens zijn sessie geeft hij tips en learnings over het inzetten van AI, de nieuwste mobiele conversie technologie én welke impact pagespeed heeft op CRO.

Growth hacking is in Nederland upcoming en steeds meer Nederlandse bedrijven passen dit toe. Bedrijven als Uber, Dropbox en Airbnb zijn groot geworden door deze methode. Chris Out laat samen met Hans Scheffer, CEO van Helloprint zien hoe je growth hacking kunt gebruiken om groeiteams op te zetten en het maximale uit je conversie optimalisatie te halen. Daarna ga je met je ronde tafel aan 3 prangende vragen werken en na circa 15 minuten worden de conclusies en antwoorden van de diverse ronde tafels plenair besproken. 

Voor het volledige Emerce Conversion programma, klik hier.

Jorden Lentze                     Hans Scheffer                         Chris Out 

Emerce Convesion

Emerce Conversion

Emerce Conversion

 

 

 

 

Wil jij kans maken op een gratis entreekaart? Vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting. Meedoen kan tot maandag 13 maart, 11:30 uur. We maken de winnaars om 12 uur bekend, zodat je tijdens de lunch plannen kan gaan maken!

Emerce Conversion