Hoe het niet moet…

Het is makkelijk en het is goedkoop om met praktijkvoorbeelden te komen hoe het niet moet. Liever geef ik aan wat er op welke website heel goed gebeurt in het kader van conversie optimalisatie, maar toch wil ik je deze homepagemelding van ringlever openhaarden niet onthouden. Een slechtere conversiebreker kun je nagenoeg niet bedenken…

De homepage van ringlever openhaarden op het moment van schrijven van dit artikel:
Ringlever is op vakantie

Een echte vakantiemelding! Dan hoop ik nog dat niet iedereen de vakantiemelding ziet die duidelijk onder aan de pagina staat, omdat deze soms beneden de “vouwlijn” zal liggen, maar dit kan natuurlijk echt niet:

  • Waarom zal ik een formulier invullen als men er toch niet is?
  • Wat moet ik denken van de professionaliteit bij het fout spellen van het woord vakantTie..
  • En ach, iemand al opgevallen dat het reeds 27 augustus is?

Veel potentiële leads zullen afhaken en keren die later dan nog terug? Ik heb het gevraagd via het contactformulier, omdat ik maar wel even de moeite heb genomen om te melden dat het vakantiebericht er 16 dagen geleden af kon…

Reacties (11)

Reacties zijn gesloten.