Emerce Conversion

12 april 2018: Emerce Conversion (+ win vrijkaarten!)

Emerce Conversion levert in één dag een overzicht van alles rondom optimalisatie van conversie via het digitale kanaal. Met nieuwe inzichten om het resultaat te verbeteren. Experts op conversie deelgebieden en ervaren collega marketing professionals delen op Emerce Conversion hun lessons learned en best practices. Deze verloting is helaas gesloten! Wil jij kans... » Lees meer van '12 april 2018: Emerce Conversion (+ win vrijkaarten!)'
Bart Schutz

Optimization by Evidence Based Behavioral Persona’s

Bart Schutz is wereldwijd een gerenommeerde consumentenpsycholoog. Al jaren wijdt hij zijn carrière aan het vinden van de ware drijfveren en beïnvloeders van het online gedrag van mensen. Bart is medeoprichter van het online optimalisatie-bureau Online Dialogue, actief lid binnen het Nederlands Instituut voor Psychologen, voorzitter van de EU-adviesgroep 'Internet... » Lees meer van 'Optimization by Evidence Based Behavioral Persona’s'
Sanne blauw

Hoe verdedig je jezelf tegen misleidende data?

Sanne Blauw is econometrist en journalist bij De Correspondent waar ze schrijft over data en statistiek. De correspondent is een onafhankelijk en advertentie-vrij platform, dat voornamelijk artikelen publiceert die verder kijken dan het nieuws van de dag en focussen op achtergrond, trends en analyse. Vanuit haar opleiding weet Sanne maar al te... » Lees meer van 'Hoe verdedig je jezelf tegen misleidende data?'
Marketing & Insights Event

De 5 belangrijkste take aways van het MIE 2018

Ruim 2400 marketeers, data-analisten, insights managers en research professionals bezochten op 31 januari en 1 februari het MIE, het grootste marketing, insights en analytics event van Nederland. Webanalisten.nl was beide dagen aanwezig en wij hebben de 5 belangrijkste take aways voor jullie op een rijtje gezet! 1. Weg met silo’s! Opvallend in... » Lees meer van 'De 5 belangrijkste take aways van het MIE 2018'
Pagina 4 van 21« Eerste...23456...1020...Laatste »