culture of experimentation

11 april 2019: Emerce Conversion (+ win een vrijkaart!)

Emerce Conversion 2019 levert in één dag een overzicht van alles rondom optimalisatie van conversie via het digitale kanaal. Met nieuwe inzichten om het resultaat te verbeteren. Experts op conversie deelgebieden en ervaren collega marketing professionals delen op Conversion hun lessons learned en best practices. Wil jij kans maken op een... » Lees meer van '11 april 2019: Emerce Conversion (+ win een vrijkaart!)'
MOAwards

De MOAwards 2019

De MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics, organiseert dit jaar weer de MOAwards. Een MOAward  is een vakprijs voor inspirerende insights professionals en toonaangevende marketing research & analytics bureaus die het verschil maken in ons vakgebied. En jij kunt meebepalen wie er wint! Wie moet volgens jou de MOAwards winnen? De aanloop naar... » Lees meer van 'De MOAwards 2019'
Marketing & Insights Event

Programma Marketing Insights Event (MIE) 2019 bekend!

Onder de noemer “It’s all about insights” presenteert het MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, op 6 en 7 februari 2019 de belangrijkste Insights aan 2500 (digital) marketeers, growth hackers, strategen, insights professionals en andere geïnteresseerden. Twee inspirerende dagen met maar liefst 100 sessies op het gebied van marketing, research... » Lees meer van 'Programma Marketing Insights Event (MIE) 2019 bekend!'

CH2018 Management Summary

Op 16, 17 en 18 november 2018 organiseerde Webanalisten.nl (met de grote hulp van Online Dialogue) de vijfde editie van Conversion Hotel. Een volledig weekend vol geweldige uitvoeringen, waardevolle inzichten en geweldige mensen (lees hier onze terugblik op CH2018). Validation in Every Organization Het doel van Conversion Hotel is om de kennis binnen de CRO... » Lees meer van 'CH2018 Management Summary'
conversion hotel 2018

Lizzie Eardley @ Conversion Hotel 2018

Lizzie Eardley deelde tijdens de vijfde editie van Conversion Hotel afgelopen november Skyscanner’s inzichten op het gebied van data. Bij Skyscanner staat experimenteren hoog in het vaandel, met dagelijks 500 experimenten die live staan en in totaal al meer dan 10.000 experimenten die afgerond zijn. Het uitvoeren van betrouwbare experimenten is belangrijk... » Lees meer van 'Lizzie Eardley @ Conversion Hotel 2018'
conversion hotel 2018

Terugkijken op de 5e editie van Conversion Hotel

Voor het 5e jaar op rij organiseerde Webanalisten.nl, wederom met grote hulp van Online Dialogue, van 16 tot en met 18 november Conversion Hotel op het prachtige eiland Texel. De afgelopen 4 jaar waren er deelnemers uit Nederland, België, Duitsland, de UK, Ierland, Zweden, Denemarken, Frankrijk, Italië, Turkije, de VS en zelfs India. Ook... » Lees meer van 'Terugkijken op de 5e editie van Conversion Hotel'