Aangekondigd nieuws vanuit Google, Overheid, Facebook of events die wij bezoeken. Wat is het nieuws van vandaag op het gebied van analytics en optimalisatie? Meld ook jouw nieuws bij ons aan.

CRO survey

Enquête: Status van CRO & A/B-testen

Een onderzoek naar de status van conversie optimalisatie en A/B testen in Nederland Al vaker deed Webanalisten.nl onderzoek naar Nederlandse CRO markt. Dit keer hebben we een nieuwe, anoniem in te vullen, enquête opgezet om meer inzicht te krijgen in de in de methodes, tools en resultaten van optimalisatie specialisten in... » Lees meer van 'Enquête: Status van CRO & A/B-testen'
verleid-push-notificatie-header

Verleid tot herhaalbezoek

Terugkomen! Daar wil je bezoekers toe overhalen. Extra verkopen liggen hier voor het oprapen. Van bestaande klanten heb je vaak een e-mailadres en wie niet eerder kocht is grotendeels te bereiken via je remarketing pool. Er komt nu een kanaal bij dat kopers en prospects gaat verleiden om terug te komen naar jouw site:... » Lees meer van 'Verleid tot herhaalbezoek'
  • 0 likes
  • 0 tweets
holiday-banner

Het 2015 Jaaroverzicht

We hebben weer mooie dingen gedaan dit jaar met Webanalisten en ons Engelstalige zusje Online Optimizers. We moesten hele hoge verwachtingen overtreffen met de tweede editie van Conversion Hotel. We hebben weer mooie events bezocht en blogs geschreven. Het super leuk gehad tijdens bowlen en interessante verhalen gehoord bij Digital... » Lees meer van 'Het 2015 Jaaroverzicht'
  • 0 likes
  • 2 tweets
customer match

Target je meest waardevolle klant met Customer Match

Customer Match is een functie om specifieke campagnes in te richten die bestaande relaties aanspreken. Binnen Facebook en Twitter kon dit al een tijdje, maar nu komt ook Google met deze mogelijkheid. Enorm krachtig voor retailers om specifieke acties te promoten onder haar bestaande klantenbestand of ze juist uit te... » Lees meer van 'Target je meest waardevolle klant met Customer Match'
  • 0 likes
  • 2 tweets
buy button Google

Google gaat weer een stap verder met buy button

Mijn donderdagochtend begint altijd met het lezen van drie nieuwsbrieven waaronder die van Adformatie. Vandaag werd mijn aandacht getrokken door een artikeltje over een nieuwe introductie van Google, de ‘buy button’. Deze knop moet het gemak en de snelheid bevorderen van een online aankoop. “Een mooie ontwikkeling voor webshops” is... » Lees meer van 'Google gaat weer een stap verder met buy button'
  • 0 likes
  • 0 tweets
facebook relevance score header

Facebook voegt Relevance Score toe voor advertenties

Een van de grootste irritaties van Facebook-gebruikers is het zien van advertenties die niet relevant zijn. Zoals met alle posts op Facebook is de relevantie van een advertentie ook een belangrijke factor of iets op de timeline van gebruikers verschijnt. Dit is altijd al zo geweest, maar tot voor kort... » Lees meer van 'Facebook voegt Relevance Score toe voor advertenties'
  • 0 likes
  • 0 tweets
Pagina 1 van 1712345...10...Laatste »