buy button Google

Google gaat weer een stap verder met buy button

Mijn donderdagochtend begint altijd met het lezen van drie nieuwsbrieven waaronder die van Adformatie. Vandaag werd mijn aandacht getrokken door een artikeltje over een nieuwe introductie van Google, de ‘buy button’. Deze knop moet het gemak en de snelheid bevorderen van een online aankoop. “Een mooie ontwikkeling voor webshops” is... » Lees meer van 'Google gaat weer een stap verder met buy button'

Facebook voegt Relevance Score toe voor advertenties

Een van de grootste irritaties van Facebook-gebruikers is het zien van advertenties die niet relevant zijn. Zoals met alle posts op Facebook is de relevantie van een advertentie ook een belangrijke factor of iets op de timeline van gebruikers verschijnt. Dit is altijd al zo geweest, maar tot voor kort... » Lees meer van 'Facebook voegt Relevance Score toe voor advertenties'

Google Analytics User Conference 2014: De Master Classes

Naast de keynote sprekers van Google waren er dit jaar ook verschillende master classes van de sponsoren. Dit jaar zijn de master classes ingedeeld in beginner, intermediate en advanced. In dit artikel worden 3 presentaties uitgelicht. Mocht je de presentaties willen bekijken? Deze worden geplaatst in de Linkedin groep: Google... » Lees meer van 'Google Analytics User Conference 2014: De Master Classes'

Google Analytics User Conference 2014: deze nieuwe features komen eraan!

Gelukkig zijn er voldoende boekjes en pennen aanwezig bij deze editie van de Google Analytics User Conference. De oranje boekjes moesten wel een teken zijn voor de winst van Nederland op Australië. Maar eerst de conferentie met keynotes van product managers van Google (dit blog) en verschillende master classes van... » Lees meer van 'Google Analytics User Conference 2014: deze nieuwe features komen eraan!'

Google’s mobiele zoekwaarschuwing kan je site bezoekers kosten

In hun doorgaande missie om de beste zoekresultaten te brengen, heeft Google deze week aangekondigd dat het zoekers zal waarschuwen wanneer een mobiele URL naar de homepage redirect. PracticalEcommerce laat zien hoe dit een impact heeft op je organische zoekresultaten. Hoe Google’s Faulty Redirect Warning werkt Wanneer zoekers een zoekresultaat kiezen, verwachten ze de... » Lees meer van 'Google’s mobiele zoekwaarschuwing kan je site bezoekers kosten'