Best practice, resultaten uit A/B-testen en usability-onderzoeken, praktijkcases. Hoe pak jij optimaliseren aan? Dit is de plek waar we praktijkinzichten met elkaar delen.

AB Tasty

Interview met Chief Data Scientist bij AB Tasty: Hubert Wassner

Uit de resultaten van onze CRO enquête viel ons op dat AB Tasty een AB testing tools in opkomst is. Een van origine Frans bedrijf met meer dan 100 medewerkers die twee weken geleden "opeens" €17 miljoen extra funding ophaalden. Tijd voor een interview dachten wij! We spraken Hubert Wassner, Chief Data... » Lees meer van 'Interview met Chief Data Scientist bij AB Tasty: Hubert Wassner'
A/B testing tools

De status van Conversie Optimalisatie en A/B testen in Nederland

Een onderzoek naar ervaring, onderzoeksmethoden, teamsamenstelling, successen en software gebruik in de wereld van Conversie Optimalisatie en A/B-testen. Webanalisten.nl heeft in april van dit jaar een onderzoek uitgevoerd naar de status van de Nederlandse CRO markt. Dit om inzicht te krijgen in de methodes, tools en resultaten van optimalisatie specialisten. In... » Lees meer van 'De status van Conversie Optimalisatie en A/B testen in Nederland'
Naamloze tekening (42)

Waar let je op bij het inhuren van conversie optimalisatie specialisten?

8 wereldwijd erkende CRO Experts vertellen hoe je erachter komt wanneer iemand CRO begrijpt en wanneer niet. We leven in een tijd waarin iedereen digitaal expert kan zijn. Iedereen kan met hulp van Google zich verdiepen in een onderwerp en zelf de lessen leren die nodig zijn om specialist te worden qua... » Lees meer van 'Waar let je op bij het inhuren van conversie optimalisatie specialisten?'
Google Optimize

Visual Website Optimizer vs. Google Optimize

Het optimaliseren van je website is een krachtig middel om het rendement op je marketingactiviteiten te verbeteren. Toch zijn er nog veel bedrijven die deze mogelijkheden onbenut laten. Google wil dit veranderen met de introductie van een nieuwe gratis dienst: Google Optimize. Daarmee hoeft het prijskaartje dat hangt aan optimalisatietools... » Lees meer van 'Visual Website Optimizer vs. Google Optimize'
Interview Effective Experiments

Interview: Manuel Da Costa over Effective Experiments

Tijdens Conversion Hotel interviewde Guido Jansen van Euroflorist Manuel Da Costa over zijn tool genaamd Effective Experiments. Effective Experiments is een uitgebreid project management & workflow platform. Een all-in-one oplossing ontworpen om jouw tijdsindeling en de communicatie met stakeholders te verbeteren. De sessie van Manuel Da Costa op Conversion Hotel ging over de processen,... » Lees meer van 'Interview: Manuel Da Costa over Effective Experiments'
Olympique Lyon

Conversie Optimalisatie bij Olympique Lyon

Terwijl voetbaljournalisten zich verdringen om Memphis Depay (de nieuwe Nederlandse spits van Olympique Lyon) een aantal vragen te stellen, viel ons iets op dat veel interessanter is. Via A/B-test tool leverancier AB Tasty werden we gekoppeld aan Jean-Arnaud Eyme, hoofd e-commerce bij Olympique Lyon. Hij vertelt over hun conversie optimalisatie... » Lees meer van 'Conversie Optimalisatie bij Olympique Lyon'
Conversie Tracking

De kwaliteit van je Google Analytics setup vergroot de waarde van je webstatistieken

Google Analytics is de meest gebruikte webanalytics tool. De software is gratis, uitgebreid, zeer accuraat en kennis over het gebruik is wijdverbreid. Tegelijkertijd is dat een nadeel. De verwachtingen die we hebben van de webstatistieken zijn hooggespannen. Marketingmanagers vragen regelmatig om cijfers terwijl jij, webanalist, twijfels hebt over de kwaliteit... » Lees meer van 'De kwaliteit van je Google Analytics setup vergroot de waarde van je webstatistieken'
Pagina 1 van 2412345...1020...Laatste »