Best practice, resultaten uit A/B-testen en usability-onderzoeken, praktijkcases. Hoe pak jij optimaliseren aan? Dit is de plek waar we praktijkinzichten met elkaar delen.

productinformatie

Productinformatie op orde bij een B2B-shop

Dit is deel 1 van een serie artikelen waarbij een aantal adviezen wordt gegeven om een webshop te verbeteren, waarbij de nadruk ligt op B2B. In deze serie komen o.a. productinformatie, performance, functionaliteiten, strategie, projectaanpak, ontwikkeling, beheer en B2B e-commerce verschijningsvormen aan de orde. Het belang van goed georganiseerde productinformatie Voor online... » Lees meer van 'Productinformatie op orde bij een B2B-shop'
AB Tasty

Interview met Chief Data Scientist bij AB Tasty: Hubert Wassner

Uit de resultaten van onze CRO enquête viel ons op dat AB Tasty een AB testing tools in opkomst is. Een van origine Frans bedrijf met meer dan 100 medewerkers die twee weken geleden "opeens" €17 miljoen extra funding ophaalden. Tijd voor een interview dachten wij! We spraken Hubert Wassner, Chief Data... » Lees meer van 'Interview met Chief Data Scientist bij AB Tasty: Hubert Wassner'
A/B testing tools

De status van Conversie Optimalisatie en A/B testen in Nederland

Een onderzoek naar ervaring, onderzoeksmethoden, teamsamenstelling, successen en software gebruik in de wereld van Conversie Optimalisatie en A/B-testen. Webanalisten.nl heeft in april van dit jaar een onderzoek uitgevoerd naar de status van de Nederlandse CRO markt. Dit om inzicht te krijgen in de methodes, tools en resultaten van optimalisatie specialisten. In... » Lees meer van 'De status van Conversie Optimalisatie en A/B testen in Nederland'
Naamloze tekening (42)

Waar let je op bij het inhuren van conversie optimalisatie specialisten?

8 wereldwijd erkende CRO Experts vertellen hoe je erachter komt wanneer iemand CRO begrijpt en wanneer niet. We leven in een tijd waarin iedereen digitaal expert kan zijn. Iedereen kan met hulp van Google zich verdiepen in een onderwerp en zelf de lessen leren die nodig zijn om specialist te worden qua... » Lees meer van 'Waar let je op bij het inhuren van conversie optimalisatie specialisten?'
Google Optimize

Visual Website Optimizer vs. Google Optimize

Het optimaliseren van je website is een krachtig middel om het rendement op je marketingactiviteiten te verbeteren. Toch zijn er nog veel bedrijven die deze mogelijkheden onbenut laten. Google wil dit veranderen met de introductie van een nieuwe gratis dienst: Google Optimize. Daarmee hoeft het prijskaartje dat hangt aan optimalisatietools... » Lees meer van 'Visual Website Optimizer vs. Google Optimize'
Pagina 1 van 2512345...1020...Laatste »