4 simpele tips voor slimmere display ads

Heb je het al gehoord? Display ads zijn dood. Lang leve contentmarketing. En het klopt, als je puur naar de cijfers kijkt dan is een gemiddelde click-through-rate van 0,18% zo op het eerste oog niets om over naar huis te schrijven. Toch was display advertising volgens het IAB Internet Advertising Revenue Report vorig jaar goed... » Lees meer van '4 simpele tips voor slimmere display ads'

5 manieren waarop kleine e-commerce winkels kunnen concurreren

Kleine ondernemers die enkel op basis van prijs proberen te concurreren met grotere online winkels, zoals Bol.com, verliezen dit bijna altijd. PracticalEcommerce deelt 5 manieren waarop kleinere e-commerce winkels wel kunnen concurreren. 1. Fantasische klantenservice De meeste winkels richten zich op het bedienen van klanten. Maar als kleine ondernemers succesvol willen zijn, moeten ze op dit gebied alles uit de kast... » Lees meer van '5 manieren waarop kleine e-commerce winkels kunnen concurreren'

10 do’s en don’ts voor het A/B-testen van e-mail marketing campagnes

Net als je website kan het A/B-testen van je e-mail marketing campagnes een enorm verschil maken in je conversiepercentages. Het is veruit de beste manier om er achter te komen of je ontwerp, tekst en verzendschema succesvol is. Maar ook e-mail marketing heeft zo zijn eigen uitdagingen. Daarom delen we in dit... » Lees meer van '10 do’s en don’ts voor het A/B-testen van e-mail marketing campagnes'

5 e-commerce cijfers die je kijk op marketing zal veranderen

De beste informatie is meestal de meest duidelijke: harde cijfers. Hoewel statistieken voor de meeste mensen misschien emotioneel niet zo spannend zijn, maakt dat ze niet minder krachtig. In dit artikel verzamelt KISSmetrics sommige van de meest verrassende e-commerce statistieken uit de eCommerce Survey 2014 van Visual Website Optimizer die hun kijk op het bedrijven van... » Lees meer van '5 e-commerce cijfers die je kijk op marketing zal veranderen'

Long-form content en de kunst van persuasion

Long-form content is meer dan alleen een geliefde vorm van content voor zoekmachines. Het geeft digitale marketeers ook opties voor content marketing die verder gaan dan how-to artikelen of commentaar op lokaal nieuws. Met long-form content hebben merken een fantastische mogelijkheid om hun digitale platformen te gebruiken als een tool... » Lees meer van 'Long-form content en de kunst van persuasion'

Twee funnels met raakpunten of echt één enkele funnel

Er is een groot verschil tussen een enkele visie op een sales funnel, waar marketing en sales op eenzelfde manier los van elkaar werken, en een enkele funnel, waar de beide teams echt nauw samenwerken. Christian Nahas legt op Clickz uit wat het verschil is. Als kind was ik dol op boterhammen met... » Lees meer van 'Twee funnels met raakpunten of echt één enkele funnel'

3 eenvoudige redenen waarom jouw A/B-test vaak niets oplevert

Conversie optimalisatie is geen A/B-testen, maar A/B-testen is wel een heel belangrijk onderdeel van conversie optimalisatie. Als je echter steeds maar weer geen winnende variaties uit de testen haalt... dan verdwijnt op een gegeven moment A/B-testen uit het zicht. Waarom immers verder gaan als het niets oplevert? Maar waarom levert het... » Lees meer van '3 eenvoudige redenen waarom jouw A/B-test vaak niets oplevert'
Pagina 10 van 30« Eerste...89101112...2030...Laatste »