Testing tools: wat zijn de mogelijkheden?

Conversieoptimalisatie zonder testing tool is natuurlijk ondenkbaar. Anders blijft het content plaatsen op je site op basis van gut-feelings. De afgelopen jaren komen er steeds meer testing tools op de markt. Een zeer gunstige ontwikkeling voor marketeers die fact-based willen werken. Uit welke testing tools kun je kiezen? (meer…) » Lees meer van 'Testing tools: wat zijn de mogelijkheden?'

Hoe in optimalisatie kleine stappen tot grote resultaten leiden

Er zijn verschillende manieren om je online omzet te verhogen door je te richten op de bezoekerservaring. Nu hoeven we jullie niet te vertellen hoe conversiepercentage optimalisatie kleine stappen tot grote resultaten leiden, maar het kan nog wel eens lastig zijn om je baas ervan te overtuigen dat het toch... » Lees meer van 'Hoe in optimalisatie kleine stappen tot grote resultaten leiden'

Beheer je e-commerce sales funnel (deel 2)

Een e-commerce bedrijf heeft een sales funnel. Business-to-business sales funnels zijn over het algemeen complexer dan business-to-consumer funnels. De basis stappen zijn echter hetzelfde, net als de ondersteunende sales- en marketing-activiteiten. Organisaties die diensten aanbieden hebben over het algemeen een andere funnel die meer onderzoek heeft en mogelijk niet eens... » Lees meer van 'Beheer je e-commerce sales funnel (deel 2)'

Beheer je e-commerce sales funnel (deel 1)

Een e-commerce bedrijf heeft een sales funnel. Business-to-business sales funnels zijn over het algemeen complexer dan business-to-consumer funnels. De basis stappen zijn echter hetzelfde, net als de ondersteunende sales- en marketing-activiteiten. Organisaties die diensten aanbieden hebben over het algemeen een andere funnel die meer onderzoek heeft en mogelijk niet eens... » Lees meer van 'Beheer je e-commerce sales funnel (deel 1)'