Bezoeker

CRO Unconference: Je organisatie motiveren om CRO te adopteren

Op 14 mei organiseerde Online Dialogue haar eerste online CRO Unconference. Voorafgaand aan het unconference deel gaf ik een presentatie over het motiveren van mensen en organisaties om CRO te omarmen. Onderstaand een samenvatting van deze presentatie. Als conversie specialisten en data analisten willen we de cultuur, mindset en manier van... » Lees meer van 'CRO Unconference: Je organisatie motiveren om CRO te adopteren'

Het probleem van client-side testen in Internet Explorer

Bij Online Dialogue zijn wij dagelijks bezig met A/B testen, dit doen we voor veel verschillende klanten, doelgroepen en browsers. We merken bij onze opdrachtgevers dat er nog veel van hun bezoekers Internet Explorer gebruiken. Dit brengt de nodige problemen met zich mee, want developen voor Internet Explorer kan soms... » Lees meer van 'Het probleem van client-side testen in Internet Explorer'
Emerce Gauc

Emerce GAUC 2020: Ontwikkelingen op het gebied van Google Analytics

Vorige week donderdag (13 februari) was de Emerce Google Analytics User Conference (GAUC) in Amsterdam. Hét event in Nederland voor iedereen die meer wilt weten over de mogelijkheden, toepasbaarheid en laatste ontwikkelingen binnen Google Analytics. Op het podium stonden onder andere bedrijven als Booking.com, Online Dialogue, Google, VodafoneZiggo en Beerwulf. Kortom,... » Lees meer van 'Emerce GAUC 2020: Ontwikkelingen op het gebied van Google Analytics'
CH2019

CH2019: Sample Ratio Mismatch (SRM)

Lukas Vermeer, director of experimentation bij Booking.com, presenteerde tijdens CH2019 over de truc voor het doen van betere experimenten, namelijk sample ratio mismatch (SRM).  Bij een sample ratio mismatch komt de steekproefverhouding niet overeen met het ontwerp van een experiment. De verdeling tussen control en variant is nooit exact 50/50 en... » Lees meer van 'CH2019: Sample Ratio Mismatch (SRM)'
CH2019

CH2019: Frictie – de gemakkelijke weg naar groei en loyaliteit

Roger Dooley presenteerde tijdens CH2019 over frictie. Wat is het? Hoe kun je het herkennen? En hoe kun je het vermijden?  In de snelle, klantgerichte wereld van vandaag zullen de snelheid en efficiëntie van zakelijke transacties het succes bepalen. Roger deelde zijn inzichten fake richard mille rm 27 04 over het... » Lees meer van 'CH2019: Frictie – de gemakkelijke weg naar groei en loyaliteit'