Optimalisatie abnamro.nl: reisverzekeringen

Wat doe je als je gedurende de zomermaanden duizenden reisverzekeringen moet verkopen, om de bijna onhaalbaar hoge target te halen? Juist, je zet alle zeilen bij en zet de belangrijkste producten binnen dit genre in het zonnetje. Ons plan de campagne? Een overzichtspagina waarop de belangrijkste voordelen per reisverzekering werden toegelicht.... » Lees meer van 'Optimalisatie abnamro.nl: reisverzekeringen'

Designtreasures Amazon (deel 1): content strategy

Toen ik enige tijd geleden zag dat Amazon van tab-navigatie was overgestapt naar linkernavigatie was ik natuurlijk direct benieuwd naar redenen hiervoor. Amazon test en vernieuwt continue en met meer dan 71.000.000 bezoekers (met 24 bestellingen per seconde...) die zij maandelijks over de vloer hebben is het natuurlijk erg interessant... » Lees meer van 'Designtreasures Amazon (deel 1): content strategy'

Even wachten aub

Wachten en Wachten! Niks vervelender dan in de winkel te moeten wachten. Je hebt iets gekocht of wilt je nieuwe coole outfit aanpassen en ja hoor je moet wachten. Dit is natuurlijk niet anders dan op de website. Weet jij waar de mensen moeten wachten? In Speedtrap heb je de mogelijkheid om te... » Lees meer van 'Even wachten aub'

Conversie optimalisatie in de praktijk (8): gratisadviseurs.nl

In de praktijkcase van Gratisadviseurs.nl is inmiddels het tweede experiment afgerond. De opzet en uitkomsten wil ik uiteraard weer graag met jullie delen. De situatie tot nu toe In de ideale wereld van Gratisadviseurs.nl zou een bezoeker niet mogen bouncen. Indien iemand het antwoord vindt op zijn of haar vraag is het... » Lees meer van 'Conversie optimalisatie in de praktijk (8): gratisadviseurs.nl'