Dagelijkse optimalisatie is vaak gericht op korte termijn. Strategieën daarentegen helpen ons om ook op langere termijn goede optimalisatieslagen te maken. Verschillende strategieën op het gebied van analyse en optimalisatie worden hier gedeeld.

TonW_MIE

Marktonderzoek 2020: First Party Data, First Party Data!

Over de lange termijn waarde van hypothese gedreven experimenten Vorige maand vond in de Jaarbeurs in Utrecht het Marketing en Insights Event (MIE) plaats. De MIE wordt ieder jaar georganiseerd door de MOA (de markt onderzoek associatie, hoewel ze zich tegenwoordig Center for Information Based Decision Making & Marketing Research noemen).... » Lees meer van 'Marktonderzoek 2020: First Party Data, First Party Data!'
for-the-greater-good

De basis voor een optimaal testplan met doelen en KPI’s

De samenvatting van dit artikel is verschenen in de december editie van Twinkle Magazine Ook in 2016 niet gestart met het opzetten van een testplan; je doelen en KPI's nog niet op papier gezet? Een goed voornemen voor 2017 wellicht? Maar het begin is altijd lastig. Hoe pak je het aan?... » Lees meer van 'De basis voor een optimaal testplan met doelen en KPI’s'
duitse-vlag

Een roadmap voor je Duitse internet marketing strategie [casestudie]

Ben  je van plan om de Duitse markt te gaan veroveren? Of ben je wellicht al actief in Duitsland, maar heb je nog niet gedacht aan je Duitse internet marketing strategie ? In beide gevallen kan deze casestudie van CF Kunststofprofielen helpen, hierna te noemen “CF”. De case Laat ik je allereerst... » Lees meer van 'Een roadmap voor je Duitse internet marketing strategie [casestudie]'
data wetenschapper header

5 fouten om te vermijden als je succesvol je data wilt besturen

Een nieuwe term die recent in ons vakgebied is gekomen is data governance, of data bestuur. Maar wat is het nu, en hoe verschilt het van bijvoorbeeld data management of data warehousing? Is het slechts een nieuw buzzword dat over zal waaien, of een nieuwe trend? Volgens Jason Parms is het de nieuwe toekomst, en... » Lees meer van '5 fouten om te vermijden als je succesvol je data wilt besturen'
  • 0 likes
  • 1 tweets
Twinkle Conversietips

Geef je iedereen toegang tot je analyticspakket, of toch niet?

Bij veel organisaties is het een probleem om ervoor te zorgen dat iedereen toegang / inzicht krijgt in voor hem relevante data. Analisten willen graag de hele organisatie goed informeren omdat ze vinden dat er betere beslissingen genomen worden wanneer deze gebaseerd zijn op data, in plaats van op ‘een... » Lees meer van 'Geef je iedereen toegang tot je analyticspakket, of toch niet?'
  • 0 likes
  • 7 tweets
cultuur

Bereik een optimalisatiecultuur: Groeien en vooruitstrevend zijn

Optimaliseren is zwaar werk en niet alleen voor de conversie optimalisatie specialist of het optimalisatie team. Optimaliseren en testen moet door de gehele organisatie worden gedragen en worden uitgevoerd om het bedrijf echt te laten groeien. Dan heb je een optimalisatiecultuur. Daar moet je naar streven om vooruitstrevend te worden. De samenvatting... » Lees meer van 'Bereik een optimalisatiecultuur: Groeien en vooruitstrevend zijn'
  • 0 likes
  • 1 tweets
Pagina 1 van 2212345...1020...Laatste »