E-mail Marketing deel 5: splitrun en verzendmoment

In het vorige artikel hebben we gezien waarom e-mail zo'n effectief marketingkanaal is. Het gemak waarmee je een persoonlijke boodschap op het juiste moment stuurt maakt het zo'n succesvol medium. In dit artikel bekijken we de voordelen van de transparantie van het medium. Het ideale verzendmoment Een goede voedingsbodem voor een stevige... » Lees meer van 'E-mail Marketing deel 5: splitrun en verzendmoment'

Next Gen Websites

Ik had onlangs het genoegen om naar een congres van Forrester te gaan in Londen. Het niveau was zeer hoog en de dagen werden gevuld door zeer interessante sprekers. Een van de onderzoeken van Forrester ging in op de next gen website. Wanneer we de huidige websites vergelijken met een... » Lees meer van 'Next Gen Websites'

Hoe Werkt Klantbehoud Bij Web Analytics Leveranciers?

De web analytics wereld is volop in beweging. Vandaag niet minder dan 3 persberichten: Google, Nedstat en Intellitracker. Google is in de laatste 5 weken met maar liefsts 3 verbeteringen doorgekomen. Na de asynchrone monitoring van vorige week zijn daar deze week 3 features bijgekomen: Annotaties: je kunt nu bij een grafiek... » Lees meer van 'Hoe Werkt Klantbehoud Bij Web Analytics Leveranciers?'