emerce conversion 2015

Structureel werken aan verbeterde conversies met VerifyApp

Seats2Meet heeft de afgelopen paar maanden gewerkt aan een usability-aanpak. Deze aanpak deelde zij tijdens Emerce Conversion 2015 met ons. Zij hadden een nogal verouderde website, ook nog niet responsive, dus zij wilde graag naar innovatie toe werken. Hoe pakt Seats2Meet dit aan met een klein team? Ze begonnen met een usability... » Lees meer van 'Structureel werken aan verbeterde conversies met VerifyApp'

De gouden conversiegrens

Alle grote e-commerce spelers hebben een conversie optimalisatie programma. Zij A/B-testen continu aanpassingen aan hun websites en apps. Het doel hierbij is enerzijds de conversie direct te verbeteren en anderzijds te leren welk soort interactie met bezoekers wel effectief is en welke niet. De grote e-commerce spelers hebben veel bezoekers, veel... » Lees meer van 'De gouden conversiegrens'
AB-testen met strategie

Deze strategie, waardoor je echt effectief gaat A/B-testen, gebruik je vast nog niet

Dé manier om een goede test te draaien, te analyseren en te begrijpen is testen met strategieën i.p.v. testen met losse elementen op je landingspagina. Zo.... Dit is eigenlijk al de kern van mijn verhaal. Test je strategie, want conversie-optimalisatie heeft een duidelijke strategie nodig. Dit alles gebaseerd op je doelgroep... » Lees meer van 'Deze strategie, waardoor je echt effectief gaat A/B-testen, gebruik je vast nog niet'
Pagina 3 van 2312345...1020...Laatste »