Webanalyse stimuleert gebruik online en bespaart belastinggeld

"Web analytics die gebruikt worden om website usability te analyseren en te verbeteren, versimpelt diensten, stimuleert het gebruik van online diensten en bespaart belastinggeld." Dat is de conclusie van het Engelse 'departement voor gemeenschappen en lokale overheid'. In dit rapport van IBM wordt kort besproken hoe de 'DCLG Planning Portal' van de... » Lees meer van 'Webanalyse stimuleert gebruik online en bespaart belastinggeld' Rapport downloaden »

Social Media, Marketing and Business Intelligence

Het steeds toenemende gebruik van technologie en de komst van Web 2.0 en social media heeft de manier waarop mensen op internet surfen veranderd. Gebruikers zijn niet slechts een publiek, maar actieve deelnemers aan de online communicatie, waar ze interactie zoeken met jou en met elkaar. Social media is niet een... » Lees meer van 'Social Media, Marketing and Business Intelligence' Rapport downloaden »

7 tips uit het 2013 marketing analytics benchmark rapport

De dagen van "launch it and leave it" voor websites en online campagnes zijn voorbij. Als je digitale campagnes na de launch laat liggen, dan verlies je het overzicht en laat je veel potentiële omzetverhogende kennis liggen. De grote belofte van digitale marketing is dat je meer te weten kunt... » Lees meer van '7 tips uit het 2013 marketing analytics benchmark rapport' Rapport downloaden »

Haal meer waarde uit je data met Location Analytics

Terwijl bedrijven steeds meer de grens opzoeken van wat voor waardevolle informatie ze uit data kunnen halen, is één aspect dat toch nog vaak over het hoofd word gezien, terwijl de data toch vaak gewoon binnen handbereik is: locatiegegevens van je klanten en bezoekers. Bijna 80% van de data die organisaties... » Lees meer van 'Haal meer waarde uit je data met Location Analytics' Rapport downloaden »