Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Drie tools om Web Analytics en Business Intelligence te integreren

Integratie van Business Intelligence en Web Analytics is op dit moment een hot topic. Hoe hot werd duidelijk tijdens de Google Analytics User Conference. Verschillende sprekers, waaronder de keynotespreker Nick Mihailovski van Google, sprak over dit onderwerp. De reden van deze aandacht lijkt de beschikbaarheid van API’s waardoor de... » Lees meer van 'Drie tools om Web Analytics en Business Intelligence te integreren'

Onsite behavioral targeting en BTBuckets: interview met CEO Phillip Klien

Vorige week deelde ik enkele low budget tools voor on-site behavioral targeting op Webanalisten.nl. Een van de tools die ik noemde was BTBuckets, waarschijnlijk de meest bekende van het trio. Onlangs had ik het genoegen Phillip Klien (@ pklien) te interviewen. Hij is een van de oprichters van BTBuckets en... » Lees meer van 'Onsite behavioral targeting en BTBuckets: interview met CEO Phillip Klien'

Alle 17 presentaties van het Google Analytics User Conference (GAUC)

Noot van de auteur: Dit artikel kan een zware belasting vormen voor uw personal computer :D 19 mei vond het Google Analytics User Conference (GAUC) plaats. Er waren 17 verschillende presentaties bij te wonen. Alle presentaties mét beschrijving staan (volledig random qua volgorde) in dit artikel. Nieuwe features van... » Lees meer van 'Alle 17 presentaties van het Google Analytics User Conference (GAUC)'

Vacature: analyse en optimalisatie expert bij Online Dialogue

Online Dialogue is een organisatie die kennisleiderschap nastreeft in het succesvol communiceren in het online kanaal. In de dialoog tussen de online bezoeker en het bedrijf achter het online kanaal zoeken we continue naar maximalisatie van klantgeluk en bedrijfsrendement. Om dit goed te kunnen uitvoeren helpen wij onze klanten met... » Lees meer van 'Vacature: analyse en optimalisatie expert bij Online Dialogue'