Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

WAC2011 presentatie SNS Bank: Data inzicht – doelinzicht

Dashboards kunnen een bijzonder krachtig middel zijn om resultaten uit te dragen binnen de organisatie. Helaas wordt het enorme potentieel van dit middel slechts zelden gerealiseerd. De meest geavanceerde dashboard technieken kunnen je niet helpen wanneer je niet de juiste data op de juiste wijze weet te presenteren. SNS Bank presenteerde... » Lees meer van 'WAC2011 presentatie SNS Bank: Data inzicht – doelinzicht'

Terugblik Web Analytics Congres 2011: de 5 learnings

Afgelopen donderdag 17 maart 2011 vond het 5e Web Analytics Congres plaats in Amsterdam. Vanuit webanalisten waren we met plezier voor het 3e jaar verantwoordelijk voor het programma. In dit artikel een terugblik op het uitverkochte congres (bijna 200 bezoekers) in Barbizon Palace middels de (subjectief door mijzelf geselecteerde) 5... » Lees meer van 'Terugblik Web Analytics Congres 2011: de 5 learnings'

Web Analytics Congres 17 maart 2011 programma & verloting

Donderdag 17 maart 2011 vindt in Amsterdam het 5e Nederlandse Web Analytics Congres plaats. Webanalisten.nl is weer verantwoordelijk voor de programma planning en dit jaar boekten we voor inspireerde internationale keynote sprekers en veel praktijkcases. In dit artikel een overzicht van wat je kunt verwachten + een verloting van 2... » Lees meer van 'Web Analytics Congres 17 maart 2011 programma & verloting'

2x goud en 2x zilver voor NLse cases bij de WhichTestWon AB testing awards 2010

Whichtestwon is de website van Anne Holland (ooit oprichtster van Marketing Sherpa, zeg maar de Amerikaanse Marketingfacts), waar wekelijks een AB test case wordt behandeld met de simpele vraag: welke denk je dat er gewonnen heeft? De vorm die we ooit hebben gemaakt voor de ABN AMRO praktijkcases die hier... » Lees meer van '2x goud en 2x zilver voor NLse cases bij de WhichTestWon AB testing awards 2010'

[Opgelost] Het grootste nadeel van een webanalyticspakket

De meeste sites worden op dit moment gemeten met een webanalyticspakket. Maar wat gebeurt er daadwerkelijk met het webanalyticspakket? Wie logt er in? Waarom? Hoevaak? (trouwens, wie meet dat?) Bij veel bedrijven wordt het webanalyticspakket slecht gebruikt. Maar waarom? Wat is de reden dat webanalyticspakketten zo slecht gebruikt worden? Er... » Lees meer van '[Opgelost] Het grootste nadeel van een webanalyticspakket'