Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

SEO rapportages die aanzetten tot verbeteracties

Iedereen heeft de mond vol van het feit dat webanalyticsrapporten moeten aanzetten tot actie. De gegevens moeten zodanig worden gepresenteerd dat intepretatie niet meer nodig is en er direct verbeteringen kunnen worden doorgevoerd. Zonder "actionable insights" zijn rapportages niet nuttig. Wat ik echter in het dagelijks leven zie is dat... » Lees meer van 'SEO rapportages die aanzetten tot verbeteracties'

Vacature: Tieto zoekt een Senior Klantinteractie analist/Adviseur

What is the future of Customer Interaction? Chances are we can build it together Tieto is een van Europa´s grootste IT-dienstverleners. Het hoofdkantoor van Tieto bevindt zich in Finland. We hebben ervaring in meerdere landen zitten die gebundeld zijn in internationale expertisecentra, waar Tieto onder andere haar kennis en ervaring op het... » Lees meer van 'Vacature: Tieto zoekt een Senior Klantinteractie analist/Adviseur'

Traditioneel denken dodelijk voor webanalytics?

Negen november plaatste ik een oproep om Mark van Kasteren te helpen bij zijn onderzoek naar de succesfactoren van webanalytics binnen een organisatie. Vandaag worden, in dit artikel, enkele in het oog springende uitkomsten van zijn onderzoek gepubliceerd. Daarnaast kan ook het volledige onderzoeksrapport aangevraagd worden (via Traffic4U). De centrale vraag... » Lees meer van 'Traditioneel denken dodelijk voor webanalytics?'