Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Bing over zijn hoogtepunt?

Microsoft's nieuwe zoekmachine "Bing" is precies een maand geleden live gegaan, en de verwachtingen waren hoog gespannen. Zou Bing een serieuze concurrent kunnen worden van Google? Eerdere initiatieven als Cuil hebben na een start met veel hoempapa toch het loodje moeten leggen. Maar Bing is van het oh zo machtige Microsoft... » Lees meer van 'Bing over zijn hoogtepunt?'

AboutAnalytics.com scant web analytics marktaandeel

GoalGorilla lanceert vandaag de bèta versie van AboutAnalytics.  AboutAnalytics laat elke maand de stand van zaken zien van de web analytics marktaandelen in verschillende sectoren en branches binnen Nederland.  De specifieke gegevens per sector of branche zijn inzichtelijk na gratis inschrijving. Zo kan bijvoorbeeld van de 100 grootste adverteerders in... » Lees meer van 'AboutAnalytics.com scant web analytics marktaandeel'

Inzichten Design for Conversion 2009 – deel 1

Afgelopen vrijdag 12 juni waren Matthew Niederberger en ik vanuit Webanalisten.nl aanwezig op het losbandige en drukbezochte Design for Conversion in Amsterdam. Gedurende de dag werden vier interessante lezingen over online design en conversie optimalisatie afgewisseld met actieve sessies waarbij groepen van 6 á  7 deelnemers werkten aan één van... » Lees meer van 'Inzichten Design for Conversion 2009 – deel 1'