Uitgelicht bericht

Enquête: State of CRO and A/B-testing tools

Een onderzoek naar de status van conversie optimalisatie en A/B test-tools in Nederland Om groei en nieuwe ontwikkelingen in kaart te kunnen brengen doet webanalisten.nl regelmatig onderzoek naar de Nederlandse CRO markt. In april 2017 hebben we een (anonieme) enquête opgezet om meer inzicht te krijgen in de methodes, tools en... » Lees meer van 'Enquête: State of CRO and A/B-testing tools'

Optimalisatietip: toon SEM-relevante content op je homepage

Een goede landingspagina is van groot belang voor het behalen van optimale resultaten. Op MarketingSherpa las ik een artikel over een praktijkcase van Magazines.com waarbij niet alleen gekeken werd naar de optimale landingspagina, maar ook naar de pagina die de bezoeker bezoekt ná zijn bezoek aan de landingspagina. Wat viel hen... » Lees meer van 'Optimalisatietip: toon SEM-relevante content op je homepage'

Bepaal conversies op basis van de intentie van bezoekers!

Regelmatig krijg ik de vraag gesteld wat nu een "normale conversie" is. Hoeveel procent van het unieke bezoek op een webpagina zou een bepaalde handeling (account aanvragen, product kopen etc.) moeten uitvoeren. Scoor ik boven of onder de gemiddelde benchmark? Hier is helaas geen goed cijfer voor te geven... De... » Lees meer van 'Bepaal conversies op basis van de intentie van bezoekers!'
Pagina 133 van 136« Eerste...102030...131132133134135...Laatste »