Uitgelicht bericht

Content Grouping: wanneer, hoe en waarom?

Content grouping in Google Analytics (of in een ander webanalytics tool) is een waardevolle toevoeging aan je web analytics implementatie. Heb jij ook een pagina rapport van meer dan 100 verschillende pagina’s en raak je daardoor het overzicht kwijt? Dan is content grouping waarschijnlijk een goed idee. Met content grouping... » Lees meer van 'Content Grouping: wanneer, hoe en waarom?'
Experimenteren op grote schaal

Experimenteren op grote schaal: een interview met Ronny Kohavi (Microsoft)

Ronny Kohavi, general manager van het analyse en experimentatie team van Microsoft, begon in 2001 al met het uitvoeren van online experimenten. Na een aantal jaar bij Amazon gewerkt te hebben is hij nu verantwoordelijk voor het gehele experimentatie platform van Microsoft en daarmee voor gemiddeld 1200 experimenteren per maand.... » Lees meer van 'Experimenteren op grote schaal: een interview met Ronny Kohavi (Microsoft)'
E-Commerce Live

30 mei 2018: E-Commerce Live! (Win een ticket!)

Woensdag 30 mei 2018 is de Beurs van Berlage het toneel van E-Commerce Live! E-commerce Live! is het meest innovatieve en toonaangevende e-commerce event van Nederland voor e-commerce professionals en beslissers. Geen traditionele beursvloer, maar een doorlopend programma van ruim 100 sessies, round tables, panels, pitches, experts en demo’s een waardevol inspiratie-... » Lees meer van '30 mei 2018: E-Commerce Live! (Win een ticket!)'
Emerce Conversion

12 april 2018: Emerce Conversion (+ win vrijkaarten!)

Emerce Conversion levert in één dag een overzicht van alles rondom optimalisatie van conversie via het digitale kanaal. Met nieuwe inzichten om het resultaat te verbeteren. Experts op conversie deelgebieden en ervaren collega marketing professionals delen op Emerce Conversion hun lessons learned en best practices. Deze verloting is helaas gesloten! Wil jij kans... » Lees meer van '12 april 2018: Emerce Conversion (+ win vrijkaarten!)'
Bart Schutz

Optimization by Evidence Based Behavioral Persona’s

Bart Schutz is wereldwijd een gerenommeerde consumentenpsycholoog. Al jaren wijdt hij zijn carrière aan het vinden van de ware drijfveren en beïnvloeders van het online gedrag van mensen. Bart is medeoprichter van het online optimalisatie-bureau Online Dialogue, actief lid binnen het Nederlands Instituut voor Psychologen, voorzitter van de EU-adviesgroep 'Internet... » Lees meer van 'Optimization by Evidence Based Behavioral Persona’s'
Google Sheets

Wat verandert met de Google Analytics API sheets add on update?

De Google Analytics API plus de Google sheets add on is mijn favoriete tool voor Google Analytics. Het automatiseren van standaard rapporten en de mogelijkheid om segmenten uit te schrijven i.p.v. 15 dingen aan te moeten klikken besparen mij zeker een paar uur per week. Eerder schreef ik al een... » Lees meer van 'Wat verandert met de Google Analytics API sheets add on update?'
Pagina 3 van 14212345...102030...Laatste »