Uitgelicht bericht

9 september 2017: Conversion Camp Unconference

Omdat de eerste editie van Conversion.Camp ons erg goed bevallen is, zullen we vanuit Webanalisten.nl op 9 september een nieuwe Unconference organiseren. Ook dit keer zal het event plaatsvinden in Seats2Meet Moreelsepark (op kruip afstand van Utrecht Centraal). Meld je hier aan voor Conversion.Camp op 9 september 2017. Samen leren van elkaar Wij geloven dat... » Lees meer van '9 september 2017: Conversion Camp Unconference'
Naamloze tekening (42)

Waar let je op bij het inhuren van conversie optimalisatie specialisten?

8 wereldwijd erkende CRO Experts vertellen hoe je erachter komt wanneer iemand CRO begrijpt en wanneer niet. We leven in een tijd waarin iedereen digitaal expert kan zijn. Iedereen kan met hulp van Google zich verdiepen in een onderwerp en zelf de lessen leren die nodig zijn om specialist te worden qua... » Lees meer van 'Waar let je op bij het inhuren van conversie optimalisatie specialisten?'
Conversie Tracking

Google analytics: Wat gebeurt er nou echt op mijn website?

In mijn eerste artikel over Google analytics benoemde ik het belang van een goede Google Analytics setup aan de hand van het kwaliteitsmodel van Clifton. Daarna ging ik in op account setup and governance, tracking code deployment, Adwords en site search tracking. In dit artikel ga ik het hebben over het... » Lees meer van 'Google analytics: Wat gebeurt er nou echt op mijn website?'
Google Optimize

Visual Website Optimizer vs. Google Optimize

Het optimaliseren van je website is een krachtig middel om het rendement op je marketingactiviteiten te verbeteren. Toch zijn er nog veel bedrijven die deze mogelijkheden onbenut laten. Google wil dit veranderen met de introductie van een nieuwe gratis dienst: Google Optimize. Daarmee hoeft het prijskaartje dat hangt aan optimalisatietools... » Lees meer van 'Visual Website Optimizer vs. Google Optimize'
Interview Effective Experiments

Interview: Manuel Da Costa over Effective Experiments

Tijdens Conversion Hotel interviewde Guido Jansen van Euroflorist Manuel Da Costa over zijn tool genaamd Effective Experiments. Effective Experiments is een uitgebreid project management & workflow platform. Een all-in-one oplossing ontworpen om jouw tijdsindeling en de communicatie met stakeholders te verbeteren. De sessie van Manuel Da Costa op Conversion Hotel ging over de processen,... » Lees meer van 'Interview: Manuel Da Costa over Effective Experiments'
Olympique Lyon

Conversie Optimalisatie bij Olympique Lyon

Terwijl voetbaljournalisten zich verdringen om Memphis Depay (de nieuwe Nederlandse spits van Olympique Lyon) een aantal vragen te stellen, viel ons iets op dat veel interessanter is. Via A/B-test tool leverancier AB Tasty werden we gekoppeld aan Jean-Arnaud Eyme, hoofd e-commerce bij Olympique Lyon. Hij vertelt over hun conversie optimalisatie... » Lees meer van 'Conversie Optimalisatie bij Olympique Lyon'
Pagina 4 van 134« Eerste...23456...102030...Laatste »