Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Vier onbruikbare metrics?

Vier onbruikbare metrics Vorige week weer een heerlijk artikel gelezen van Avinash Kaushik. Dus voordat ik van plagiaat wordt beschuldigd vermeld ik dat zijn artikel de bron is en waarbij ik een weerslag zal geven van het artikel en aanvullen met eigen ervaringen (onderstaande afbeeldingen zijn gemaakt in Speedtrap, onze web... » Lees meer van 'Vier onbruikbare metrics?'

Conversie optimalisatie in de praktijk (6): gratisadviseurs.nl

In een van de voorgaande artikelen over deze optimalisatiecase hebben we een experimentopzet beschreven waarin we besloten te kijken naar de invloed die de indeling van de pagina heeft op de bounce-rate van de website. Dit experiment loopt inmiddels en er zijn een aantal ontwikkelingen die ik met jullie wil delen. Een betere... » Lees meer van 'Conversie optimalisatie in de praktijk (6): gratisadviseurs.nl'