Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Google Analytics Filters (& Reguliere Expressies) – deel 1

Google Analytics is als analyticspakket steeds interessanter aan het worden om te gebruiken. Waar ik voorheen weinig met mijn Google Analytics account deed (hij stond aan, maar voor de rest gebeurde er weinig) ben ik me nu steeds meer aan het verdiepen in de mogelijkheden die Google Analytics biedt. Ik... » Lees meer van 'Google Analytics Filters (& Reguliere Expressies) – deel 1'

Conversietip: E-mail? Check alle versies!

Vannacht kreeg ik een mail van Free Record Shop. Deze mail opende ik vanochtend op mijn mobiel. Een gedeelte van de inhoud was: Beste heer/mevrouw, Gefeliciteerd! Je hebt 2 kaartjes voor de 24 Redemption bioscoopvertoning gewonnen! [...] Om je op de gastenlijst te kunnen zetten, horen we graag donderdag 27 november vóór 15:00 uur... » Lees meer van 'Conversietip: E-mail? Check alle versies!'

Conversie optimalisatie in de praktijk (3): gratisadviseurs.nl

Waar waren we gebleven? Nadat in het eerste artikel is gekeken naar de achterliggende doelstellingen van gratisadviseurs.nl hebben we in de vorige post naar aanleiding van de webstatistieken gediscussieerd over het optimalisatiedoel dat we als eerste zouden moeten oppakken. Van de vier benoemde doelen (meer vragen, snellere en betere antwoorden,... » Lees meer van 'Conversie optimalisatie in de praktijk (3): gratisadviseurs.nl'