Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

ADworld Experience 2016 op 14 en 15 april in Bologna, Italië (+korting & vrijkaart)

Op 14 en 15 april vindt in Bologna in Italië het grootste PPC evenement in Zuid-Europa plaatst, met twee dagen vol met geavanceerde seminars op het gebied van AdWords, Persuasion en Conversie Optimalisatie en een dag gevuld met AdWords optimalisatie business cases door sommige van de beste AdWords adverteerders. Je kunt de conferentie bijwonen in Bologna,... » Lees meer van 'ADworld Experience 2016 op 14 en 15 april in Bologna, Italië (+korting & vrijkaart)'

7 data-gedreven manieren om betere content te maken

Wat maakt content goed? Dit is een vraag die je waarschijnlijk vaak gesteld hebt wanneer er weer nieuwe content geproduceerd moest worden. Nog maar weinig content marketeers gebruiken echter data om die vraag te beantwoorden, terwijl data juist kan helpen om je te wijzen op de details die je helpen begrijpen wat jouw... » Lees meer van '7 data-gedreven manieren om betere content te maken'

Mobile analytics, webanalytics, of beide?

Bedrijven zien mobile steeds meer als hun primaire kanaal binnen hun organisaties, met strategieën die vanuit de hoogste lagen in de organisatie worden aangestuurd. Iedereen wil onderdeel zijn van de mobiele beweging. In sommige gevallen stellen afdelingen zelf lokale mobiele strategieën op en ontwikkelen ze sneller dan de rest van de organisatie. In... » Lees meer van 'Mobile analytics, webanalytics, of beide?'
Twinkle Conversietips

Geef je iedereen toegang tot je analyticspakket, of toch niet?

Bij veel organisaties is het een probleem om ervoor te zorgen dat iedereen toegang / inzicht krijgt in voor hem relevante data. Analisten willen graag de hele organisatie goed informeren omdat ze vinden dat er betere beslissingen genomen worden wanneer deze gebaseerd zijn op data, in plaats van op ‘een... » Lees meer van 'Geef je iedereen toegang tot je analyticspakket, of toch niet?'

Google Analytics User Conference 2016 op 12 en 13 april in Amsterdam (+korting & vrijkaarten)

Op dinsdag 12 en woensdag 13 april wordt voor het zevende jaar de officiële Nederlandse Google Analytics User Conference georganiseerd in de Meervaart in Amsterdam. De organisatie is weer in handen van 13 Nederlandse Google Analytics Certified Partners (GACP’s) in samenwerking met Google. Een actueel  en inspirerend programma, verspreid over twee... » Lees meer van 'Google Analytics User Conference 2016 op 12 en 13 april in Amsterdam (+korting & vrijkaarten)'
analytics header

5 fouten in klanteninzicht die je moet vermijden

We kennen het allemaal wel: als organisatie krijg je tegenwoordig zoveel informatie binnen dat het soms allemaal wat overweldigend wordt. Wat erger is, is dat de toename van klantinzichten niet gelijk op gaat met de toename van de beschikbaarheid van data. Klanteninzichten zijn essentieel om te groeien en om succesvol te blijven,... » Lees meer van '5 fouten in klanteninzicht die je moet vermijden'

Vacature voor Web Analist bij de ANWB in Den Haag

De ANWB in Den Haag is op zoek naar een Webanalist De Web Analist zorgt voor het meten, bewaken, rapporteren en adviseren van online consumenten gedrag op de ANWB portals en draagt daarmee bij aan het bereiken van merk- en business doelen. Waar je aan werkt Analyseren van bezoekersgedrag, beheren van rapportages en... » Lees meer van 'Vacature voor Web Analist bij de ANWB in Den Haag'

6 tips die je helpen om productomschrijvingen te verbeteren

Afbeeldingen en video's helpen om producten te verkopen. Tekstuele content is echter het allerbelangrijkste. Bezoekers moeten begrijpen wat je wilt dat van je kopen, en je moet met ze praten, niet tegen ze. Wanneer je productomschrijvingen schrijft, zorg er dan voor dat je precies duidelijk maakt waarom iemand een bepaald product wil... » Lees meer van '6 tips die je helpen om productomschrijvingen te verbeteren'