Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Inschrijving #DDTT 4 – meetup Amsterdam 19 mei geopend!

Dinsdag 19 mei 2015 organiseert webanalisten.nl de 4e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. We hebben in het auditorium van Dauphine weer ruimte voor 100 analytics en optimalisatie managers en specialisten. Het thema voor deze meetup is Growth Through Data. Deze keer met een case van Nuon en... » Lees meer van 'Inschrijving #DDTT 4 – meetup Amsterdam 19 mei geopend!'
emerce conversion 2015

Structureel werken aan verbeterde conversies met VerifyApp

Seats2Meet heeft de afgelopen paar maanden gewerkt aan een usability-aanpak. Deze aanpak deelde zij tijdens Emerce Conversion 2015 met ons. Zij hadden een nogal verouderde website, ook nog niet responsive, dus zij wilde graag naar innovatie toe werken. Hoe pakt Seats2Meet dit aan met een klein team? Ze begonnen met een usability... » Lees meer van 'Structureel werken aan verbeterde conversies met VerifyApp'

Verslag van Emerce Conversion 2015 | Deel 1

Het verslag van het Amsterdamse event Emerce Conversion 2015. In deel 1 worden de key takeaways van een aantal presentaties voor je opgesomd. Volgende week deel 2. Het keynote speaker verslag van Ton Wesseling al gelezen? Structureel werken aan verbeterde conversies van Peter Vermeulen Key Takeaways Begin een usability sessie met een externe specialist.... » Lees meer van 'Verslag van Emerce Conversion 2015 | Deel 1'
emerce conversion 2015

De mythen, leugens en illusies van A/B-testen & het ROAR-model

12 uur voordat Emerce Conversion 2015 begon werd Ton Wesseling gevraagd om de ochtend keynote van Craig Sullivan over te nemen. Ook Ton neemt ons mee langs mythen, leugens en illusies. ROAR 1000 conversies per maand..starten maar Een rule of thumb: Heb je zo'n 1000 conversies per maand? Dan kun je goed gaan... » Lees meer van 'De mythen, leugens en illusies van A/B-testen & het ROAR-model'

Heap Analytics – disruptive analytics tools uitgelicht (interview)

In navolging op mijn interview met Yali Sassoon van Snowplow Analytics sprak ik ook met Heap Analytics founder Matin Movassate (@matinm1). Heap Analytics wint razendsnel aan populariteit onder startups en enterprise businesses die op zoek zijn naar alternatieve methodes voor digital data analyse.  Ik vroeg Matin om zijn visie rondom de ontwikkelingen... » Lees meer van 'Heap Analytics – disruptive analytics tools uitgelicht (interview)'
analytics header

Meer inzicht uit conversietesten met behulp van web analytics

Bezoekers verwachten dat ze op elk moment snel en eenvoudig een relevant aanbod krijgen. Om bezoekers goed te kunnen bedienen ga je inzichten verzamelen over hoe de verschillende doelgroepen op je website informatie gepresenteerd willen krijgen in de verschillende fases van de customer journey. Met behulp van conversietesten kun je... » Lees meer van 'Meer inzicht uit conversietesten met behulp van web analytics'