Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Geef betere aanbevelingen door de impact hiervan te voorspellen

Als webanalist gebruik je data om aanbevelingen te maken over hoe je de conversie van je website kunt verbeteren. Een van de meest waardevolle manieren om er zeker van te zijn dat je aanbevelingen gehoord worden is door de impact van je aanbevelingen te voorspellen. Wat denk je dat waarschijnlijker is... » Lees meer van 'Geef betere aanbevelingen door de impact hiervan te voorspellen'

9 extra voor de hand liggende A/B-tests die je kunt doen

Een van de uitdagingen van conversie optimalisatie is weten waar je moet starten, en wat je moet testen. Je kunt namelijk niet zomaar willekeurig van alles gaan testen op je website. Je kunt tijd en geld verspillen aan dingen die compleet irrelevant zijn voor jouw business. Afgelopen vrijdag deelden we al... » Lees meer van '9 extra voor de hand liggende A/B-tests die je kunt doen'

Google Analytics User Conference 2014: De Master Classes

Naast de keynote sprekers van Google waren er dit jaar ook verschillende master classes van de sponsoren. Dit jaar zijn de master classes ingedeeld in beginner, intermediate en advanced. In dit artikel worden 3 presentaties uitgelicht. Mocht je de presentaties willen bekijken? Deze worden geplaatst in de Linkedin groep: Google... » Lees meer van 'Google Analytics User Conference 2014: De Master Classes'

Vacature voor Webanalist bij Drukwerkdeal.nl

Drukwerkdeal.nl is op zoek naar een Webanalist Als webanalist ben jij verantwoordelijk voor het definiëren en meten van de KPI’s van onze labels die vallen onder de People&Print Group: Drukwerkdeal.nl, Canvasdeal.nl, Sillyprint.nl en Printdeal.be. Als online bedrijf én Winnaar van de FD gazellen Award 2012 zijn de ambities hoog. Maak jij... » Lees meer van 'Vacature voor Webanalist bij Drukwerkdeal.nl'

Google Analytics User Conference 2014: deze nieuwe features komen eraan!

Gelukkig zijn er voldoende boekjes en pennen aanwezig bij deze editie van de Google Analytics User Conference. De oranje boekjes moesten wel een teken zijn voor de winst van Nederland op Australië. Maar eerst de conferentie met keynotes van product managers van Google (dit blog) en verschillende master classes van... » Lees meer van 'Google Analytics User Conference 2014: deze nieuwe features komen eraan!'

Vacature voor Forecast Data Specialist – Customer Relations bij Ziggo

Iets creëren wat er nog niet is. Omdat de vacature Forecast Data Specialist bij Ziggo een spiksplinternieuwe functie is. Omdat jij kansen ziet, die anderen voorbij lopen. Omdat jij in bergen data de juiste informatie vindt. Omdat je data zo modelleert dat onze forecasters nóg slimmer hun werk kunnen doen.... » Lees meer van 'Vacature voor Forecast Data Specialist – Customer Relations bij Ziggo'