Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Vacature voor Webanalist bij ABN AMRO

Jouw Webanalyse expertise staat garant voor het maximaliseren van klanttevredenheid en conversie! Je ontsluit met onze state-of-the-art webanalyse tools het online klantgedrag en vertaalt deze data naar actiegerichte inzichten en informatie. Daarmee speel je een cruciale rol in een omgeving die gericht is op continue optimalisatie van de online en mobiele... » Lees meer van 'Vacature voor Webanalist bij ABN AMRO'

Google’s mobiele zoekwaarschuwing kan je site bezoekers kosten

In hun doorgaande missie om de beste zoekresultaten te brengen, heeft Google deze week aangekondigd dat het zoekers zal waarschuwen wanneer een mobiele URL naar de homepage redirect. PracticalEcommerce laat zien hoe dit een impact heeft op je organische zoekresultaten. Hoe Google’s Faulty Redirect Warning werkt Wanneer zoekers een zoekresultaat kiezen, verwachten ze de... » Lees meer van 'Google’s mobiele zoekwaarschuwing kan je site bezoekers kosten'

Dynamic Tag Management – Adobe voegt missing link toe aan Marketing Cloud

Afgelopen augustus 2013 heeft Adobe het tag management systeem (TMS) ‘Sattelite’ gekocht van Search Discovery. Jeff Chasin verhuisde mee naar Adobe, en was afgelopen week in Nederland om Adobe’s meest recente web analytics dienst te presenteren aan de schrijvende pers. Wat is je achtergrond? Hoe ben je in Tag Management terechtgekomen? Jeff:... » Lees meer van 'Dynamic Tag Management – Adobe voegt missing link toe aan Marketing Cloud'

A/B-testen – hoe dan wel – 24 juni #DDTT nr2 in Amsterdam

De afgelopen jaren heb ik vanuit mijn werk als optimalisatie adviseur honderden A/B-testen van anderen voorbij zien komen. Van meer dan de helft van deze testen waren de conclusies niet volledig of zelfs helemaal niet juist. Het verbaast mij dan ook weinig dat ik vaak de vraag krijg: we hebben nu... » Lees meer van 'A/B-testen – hoe dan wel – 24 juni #DDTT nr2 in Amsterdam'

Vacature voor E-commerce Specialist bij KPN Mobiel

Ben jij op feestjes niet te stoppen met het praten over die succesvolle A/B-test die je de week daarvoor hebt uitgevoerd. En, je vriend(in) praat je al na als het gaat over hoe je bezoekers in jouw webshop weet te converteren. Solliciteer dan als; E-commerce Specialist KPN Mobiel Jouw uitdaging Als gedreven online... » Lees meer van 'Vacature voor E-commerce Specialist bij KPN Mobiel'

10 dingen die je niet moet doen als digitaal analist

Heb je wel eens gehoord van 'iatrogeen'? Het betekent 'veroorzaakt door medische handelingen' en gaat dan vooral over dingen die onbedoeld zijn veroorzaakt. Dit betekent niet dat de dokter slecht is, of kwade bedoelingen had; soms gebeuren er nu eenmaal dingen die je niet voorzien had. Maar, hoe jammer ook, vaak... » Lees meer van '10 dingen die je niet moet doen als digitaal analist'