Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Airlock – Facebook’s mobiele A/B-test framework

Twee jaar geleden herschreef Facebook hun mobiele apps voor iOS en Android. In plaats van een aparte ontwikkelomgeving, werden ook de mobiele applicaties nu in de 'native' omgeving geplaatst, waardoor er meer controle kwam over hoe en wanneer items gedownload werden, gecached en weer vrijgemaakt. Het gaf ook toegang tot... » Lees meer van 'Airlock – Facebook’s mobiele A/B-test framework'

Vacature voor Webanalist bij The Sting

Voor het hoofdkantoor in Lijnden is kledingketen The Sting op zoek naar een full-time Webanalist. De functie: Als webanalist ondersteun je de e-commerce afdeling in het uitvoeren van analyses op online en offline data. Je bent verantwoordelijk voor het beheren en uitbreiden van de huidige webanalytics implementaties van onze online kanalen. Daarnaast... » Lees meer van 'Vacature voor Webanalist bij The Sting'

Hoe A/B-testen voor mobile commerce aan te pakken (deel 2)

Een van dé online trends voor 2014 is de focus op mobile verkeer. Als je A/B-testen gebruikt om je 'normale' website te optimaliseren, dan mag je mobiele app of website natuurlijk niet achterblijven. Mobile commerce stelt je echter ook voor een aantal compleet nieuwe uitdagingen, voornamelijk de kortere aandachtsspanne en... » Lees meer van 'Hoe A/B-testen voor mobile commerce aan te pakken (deel 2)'