Uitgelicht bericht

Help Eefje Muller de behandeling krijgen die ze nodig heeft!

De Analytics en CRO wereld heb ik altijd een hele mooie community gevonden. Op events zoals MeasureCamp of Conversion Hotel is iedereen altijd bereid om elkaar te helpen en te ondersteunen met kennis en tijd. Zelfs als je elkaars concurrenten bent. Er ontstaan tijdens dit soort evenementen regelmatig mooie discussies waarmee je... » Lees meer van 'Help Eefje Muller de behandeling krijgen die ze nodig heeft!'

Het einde van de klassieke landingspagina?

Heb je je weleens afgevraagd waarom zoveel wordt geschreven over een landingspagina? Waarschijnlijk omdat het zo verrekte lastig is een goede conversie te behalen. Het nadeel van de klassieke landingspagina, zoals we haar kennen, is dat er een nieuw venster voor wordt geopend. Dit kost tijd en verstoort de "flow" behoorlijk... » Lees meer van 'Het einde van de klassieke landingspagina?'

Google Analytics tip: Optimaliseer lengte van formulieren

De lengte van een formulier is één van de factoren die een rol spelen wanneer er gekeken wordt naar het conversiepercentage van een formulier. Om inzicht te krijgen in uitval op formulieren zijn er tools zoals ClickTale, waar Ton Wesseling eerder over schreef. De meeste bedrijven gebruiken Google Analytics als... » Lees meer van 'Google Analytics tip: Optimaliseer lengte van formulieren'

Internationale topsprekers op Design for Conversion!

Op 19 september is het zover. Design for Conversion, Nederlands eerste multidisciplinaire congres waar zowel conversie als design centraal staan. Conversie en Design. In theorie zijn het twee handen op 1 buik, in de praktijk vaak toch nog een haat-liefde verhouding. Tijdens dit congres komen de nieuwste ontwikkelingen uit beide vakgebieden aan... » Lees meer van 'Internationale topsprekers op Design for Conversion!'
Pagina 130 van 141« Eerste...102030...128129130131132...140...Laatste »