Dagelijkse optimalisatie is vaak gericht op korte termijn. Strategieën daarentegen helpen ons om ook op langere termijn goede optimalisatieslagen te maken. Verschillende strategieën op het gebied van analyse en optimalisatie worden hier gedeeld.

Zo kies je de beste server voor jouw bedrijf

Zo kies je de beste server voor jouw bedrijf

Bedrijven maken steeds meer gebruik van het internet. Dit heeft voor een deel te maken met de verschillende kansen die er liggen. Tegenwoordig is het namelijk ontzettend eenvoudig om de verschillende mogelijkheden van het internet te benutten, zoals het werven van nieuwe klanten en het verkopen van producten. Daarnaast kiezen... » Lees meer van 'Zo kies je de beste server voor jouw bedrijf'
designer cro

De meerwaarde van een UX designer binnen CRO

Designen voor CRO Bij Online Dialogue optimaliseren we de gebruikservaring op websites van onze klanten. Als UX designer ben ik onderdeel van een team samen met psychologen, analisten en strategen. We komen tot inzichten door middel van data analyses van de analisten en gedragsanalyses van psychologen. We valideren onze bevindingen door... » Lees meer van 'De meerwaarde van een UX designer binnen CRO'
Digital Analytics Congres

‘In elke organisatie hoort een data-analist’

Peter O’Neill helpt organisaties om meer uit hun data te halen. Op het Digital Analytics Congres vertelt hij wat er nog vaak fout gaat. Organisaties moeten volgens de Brit heel anders naar digital analytics gaan kijken en niet bang zijn om erin te investeren. Passie voor data Peter O’Neill werkt sinds 2006... » Lees meer van '‘In elke organisatie hoort een data-analist’'

Welke tandenborstel je ook gebruikt, poets in ieder geval je tanden

CRO processes are like toothbrushes. They are all the same, but no one wants to use each others toothbrush. - John Ekman Een van de meest voorkomende valkuilen bij conversie optimalisatie is een tekort aan structuur. Veel bedrijven zien CRO nog steeds als een project of tactiek en steken minder energie... » Lees meer van 'Welke tandenborstel je ook gebruikt, poets in ieder geval je tanden'

Marktonderzoek 2020: First Party Data, First Party Data!

Over de lange termijn waarde van hypothese gedreven experimenten Vorige maand vond in de Jaarbeurs in Utrecht het Marketing en Insights Event (MIE) plaats. De MIE wordt ieder jaar georganiseerd door de MOA (de markt onderzoek associatie, hoewel ze zich tegenwoordig Center for Information Based Decision Making & Marketing Research noemen).... » Lees meer van 'Marktonderzoek 2020: First Party Data, First Party Data!'