Bart Schutz

Optimization by Evidence Based Behavioral Persona’s

Bart Schutz is wereldwijd een gerenommeerde consumentenpsycholoog. Al jaren wijdt hij zijn carrière aan het vinden van de ware drijfveren en beïnvloeders van het online gedrag van mensen. Bart is medeoprichter van het online optimalisatie-bureau Online Dialogue, actief lid binnen het Nederlands Instituut voor Psychologen, voorzitter van de EU-adviesgroep 'Internet... » Lees meer van 'Optimization by Evidence Based Behavioral Persona’s'
Sanne blauw

Hoe verdedig je jezelf tegen misleidende data?

Sanne Blauw is econometrist en journalist bij De Correspondent waar ze schrijft over data en statistiek. De correspondent is een onafhankelijk en advertentie-vrij platform, dat voornamelijk artikelen publiceert die verder kijken dan het nieuws van de dag en focussen op achtergrond, trends en analyse. Vanuit haar opleiding weet Sanne maar al te... » Lees meer van 'Hoe verdedig je jezelf tegen misleidende data?'
Marketing & Insights Event

De 5 belangrijkste take aways van het MIE 2018

Ruim 2400 marketeers, data-analisten, insights managers en research professionals bezochten op 31 januari en 1 februari het MIE, het grootste marketing, insights en analytics event van Nederland. Webanalisten.nl was beide dagen aanwezig en wij hebben de 5 belangrijkste take aways voor jullie op een rijtje gezet! 1. Weg met silo’s! Opvallend in... » Lees meer van 'De 5 belangrijkste take aways van het MIE 2018'
Marketing & Insights Event

Analytics op het Marketing & Insights Event (MIE)

Hoe vind je de weg in steeds meer informatie, hoe zet je analyse om in insights, hoe maak je inzicht inzetbaar en krijgt elke marketinginspanning een sneeuwbaleffect? Het MIE, Nederlands grootste Marketing & Insights Event, laat geen vraag onbeantwoord. In twee dagen biedt het MIE een programma met 95 praktijkcases, masterclasses... » Lees meer van 'Analytics op het Marketing & Insights Event (MIE)'