Interview Effective Experiments

Interview: Manuel Da Costa over Effective Experiments

Tijdens Conversion Hotel interviewde Guido Jansen van Euroflorist Manuel Da Costa over zijn tool genaamd Effective Experiments. Effective Experiments is een uitgebreid project management & workflow platform. Een all-in-one oplossing ontworpen om jouw tijdsindeling en de communicatie met stakeholders te verbeteren. De sessie van Manuel Da Costa op Conversion Hotel ging over de processen,... » Lees meer van 'Interview: Manuel Da Costa over Effective Experiments'
Olympique Lyon

Conversie Optimalisatie bij Olympique Lyon

Terwijl voetbaljournalisten zich verdringen om Memphis Depay (de nieuwe Nederlandse spits van Olympique Lyon) een aantal vragen te stellen, viel ons iets op dat veel interessanter is. Via A/B-test tool leverancier AB Tasty werden we gekoppeld aan Jean-Arnaud Eyme, hoofd e-commerce bij Olympique Lyon. Hij vertelt over hun conversie optimalisatie... » Lees meer van 'Conversie Optimalisatie bij Olympique Lyon'
Conversie Tracking

De kwaliteit van je Google Analytics setup vergroot de waarde van je webstatistieken

De Kwaliteit van je Google Analytics Setup vergroot de waarde van je webstatistieken, door Stephan van Heusden. Download de White Paper hier! Google Analytics is de meest gebruikte webanalytics tool. De software is gratis, uitgebreid, zeer accuraat en kennis over het gebruik is wijdverbreid. Tegelijkertijd is dat een nadeel. De verwachtingen die... » Lees meer van 'De kwaliteit van je Google Analytics setup vergroot de waarde van je webstatistieken'

Forer Effect

"We herkennen onszelf gemakkelijk in vage, overwegend positieve en gegeneraliseerde persoonlijkheidsbeschrijvingen" Het Forer Effect (ook wel Barnum-effect genoemd) beschrijft onze neiging om de accuraatheid van persoonlijkheidsbeschrijvingen toe te wijden aan ons eigen karakter, alsof ze speciaal voor ons geschreven zijn. In werkelijkheid zijn deze beschrijvingen echter vaag, overwegend positief en erg... » Lees meer van 'Forer Effect'