Uitgelicht bericht

Dialogue Donderdag (DiDo) #31: CROfest

Op donderdag 31 oktober van 14.00 tot 18.30 uur organiseert Online Dialogue alweer de 31e Dialogue Donderdag, ook wel bekend als de DiDo. Dit keer een DiDo vol inspiratie over AI, waardevolle discussies over onderwerpen die jij inbrengt, maar vooral: kennisdeling en gezelligheid met mede optimalisatie experts. Meld je hier aan... » Lees meer van 'Dialogue Donderdag (DiDo) #31: CROfest'

Vacature voor Online Conversie Specialist bij T-mobile

Kom werken bij het leukste team van T-Mobile. Voor de afdeling eCommerce zijn we op zoek naar een Online Conversie Specialist - Den Haag Organisatie: Over eCommerce Samen maken we de beste digitale winkelervaring voor onze klanten. Het eCommerce team bestaat naast Conversie Specialisten uit een Optimalisatie Specialist, Front End Developer, een Online... » Lees meer van 'Vacature voor Online Conversie Specialist bij T-mobile'
Conversie Tracking

Google Analytics: wie zorgt ervoor dat jouw website goed wordt bezocht?

De Kwaliteit van je Google Analytics Setup vergroot de waarde van je webstatistieken, door Stephan van Heusden. Download de White Paper hier! In de vorige artikelen in deze reeks ging ik in op de Google Analytics setup , het tracken van pagina’s, gebeurtenissen, het instellen van doelen, segmenten en e-commerce. In dit laatste... » Lees meer van 'Google Analytics: wie zorgt ervoor dat jouw website goed wordt bezocht?'
AB Tasty

Interview met Chief Data Scientist bij AB Tasty: Hubert Wassner

Uit de resultaten van onze CRO enquête viel ons op dat AB Tasty een AB testing tools in opkomst is. Een van origine Frans bedrijf met meer dan 100 medewerkers die twee weken geleden "opeens" €17 miljoen extra funding ophaalden. Tijd voor een interview dachten wij! We spraken Hubert Wassner, Chief Data... » Lees meer van 'Interview met Chief Data Scientist bij AB Tasty: Hubert Wassner'