Conversion Hotel 2016 gaat bijna van start

We doen het gewoon nog een keer! Conversion Hotel #3 is in aantocht: nog een paar nachtjes slapen en het is zover. Het evenement waar iedere optimalisatie-gek maanden naar uitkijkt. Als je natuurlijk een kaartje hebt kunnen bemachtigen. Want die zijn ook dit jaar weer snel gegaan. Als je al een keer eerder bij Conversion Hotel bent geweest ga je een hoop bekende gezichten zien, maar ook zeker een boel nieuwe. Het weekend is voor iedereen, nieuw of veteraan, elk jaar weer anders. Altijd een twist, een verrassing, nieuw concept en natuurlijk de verbeteringen die wij elk jaar weer doorvoeren dankzij alle feedback. Want… Always be optimizing!

foto-feedbackboard-2014

Op de paarse tour

Je hebt het natuurlijk al kunnen spotten, de kleur van CH2016 is paars. Van blauw, naar groen, naar paars. Je T-shirt ligt zondagmiddag weer voor je klaar.

Het weer

We hebben tot nu toe altijd geweldig weer gehad tijdens Conversion Hotel. Dus neem je wandelschoenen, je zwembroek en je schep mee want het strand is vlakbij. Wij zorgen voor een emmertje!

image0

De sprekers

We hebben dit jaar alles uit de kast getrokken om een zo divers mogelijk geheel op het podium te krijgen. Strategie, testing, e-mailmarketing, psychologie, growthhacking, techniek op ‘nerdlevel’, copywriting, analytics, UX. Het komt allemaal aan bod. Sommigen wat meer op strategische gebied, anderen gaan echt diep de praktijk in.

En wat dit event zo speciaal en geweldig maakt is dat de sprekers ook gewoon het hele weekend in het hotel en op het eiland rondlopen. Je kunt ze tijdens de lunch, het diner of een borrel gewoon het hemd van het lijf vragen. Het zijn net mensen.

Een klassieker: Unconference

Never change a winning team. Zaterdagmiddag houden we weer een Unconference en daar kijk ik zelf altijd heel erg naar uit. Ook al weet je niet wat je gaat krijgen en wat er gaat gebeuren. We beginnen met een leeg bord, 5 rondes van een half uur. Wil je het over een bepaald onderwerp hebben? Wil je een praktijkcase delen? Heb je vragen of discussiepunten? Je zet jouw onderwerp in een tijdvak en gaat vervolgens met een groepje geïnteresseerden ergens in discussie. Leren van elkaar! Vooral de niet van tevoren georganiseerde discussies zijn super interessant om mee te maken. Luister, meng je in het verhaal en durf te vragen.

image0

image0

NIEUW: De workshops

We hebben dit jaar 3 workshops waar een kleine groep zich voor kon aanmelden. De plekken waren snel bezet. Annie Cushing geeft een workshop analytics, Paul Hughes geeft een workshop User Experience, Amy Harrison geeft een workshop Copywriting. Ze gaan in deze workshop een paar stappen verder dan in hun keynote van een half uur. Alle ins & outs krijg je dus mee. Een super ervaring als je het mij vraagt en we zijn benieuwd wat jullie ervan gaan vinden.

Gezellige avonden

De avonden zijn toch wel legendarisch te noemen. Gezellig dineren, open bar en muziek.

Vooral de avond met de band was vorig jaar een hit. Dus die hebben we dit jaar gewoon weer uitgenodigd. Dansen, meezingen, het kan en mag allemaal.

image0

It’s back…

output_zcdpbn

De photobooth is terug. Step inside and be amazed!

Twee hotels

Om zoveel mogelijk mensen de kans te geven Conversion Hotel mee te maken, hebben we dit jaar de twee mooiste hotel op Texel volledig afgehuurd. In hotel Opduin zijn we al aan het verbouwen voor alles wat er het weekend van 19 en 20 november gaat plaatsvinden. We willen onszelf elk jaar weer verbeteren en dat is toch wel verdomde moeilijk. Maar we gaan graag de uitdaging aan. Hopelijk hebben jullie nu nog meer zin in het weekend gekregen. Laat maar even weten in de comments.

CH2017

En is het je nou niet gelukt een kaartje te bemachtingen? Schrijf je dan vast in voor de wachtlijst voor 2017: http://anali.st/ch2017waitinglist.