Managementsamenvatting

In deze infographic wordt de anatomie van de perfecte Pay-Per-Click advertentie ontleedt en krijg je tips over hoe je je advertenties kunt optimaliseren.

Sluit Managementsamenvatting

De anatomie van de perfecte PPC ad [infographic]


 door 

Pay-Per-Click advertising is zelfs in de beste gevallen erg verwarrend. Google verandert constant de regels voor AdWords, visuele advertenties leiden onder bannerblindheid (en verschrikkelijke ontwerpen) en dan hebben we het nog niet over advertenties op Facebook, waar je de complete klantdialoog binnen het Facebook-domein moet voeren.

Als je het echter goed doet, kan PPC ook directe resultaten opleveren in vergelijking met bijvoorbeeld SEO, dat veel tijd kost om door de rankings omhoog te klimmen. Oil Gardner van Unbounce heeft onderstaande infographic gemaakt, waar hij de anatomie van de perfecte Pay-Per-Click advertentie ontleedt en tips geeft hoe je deze kunt optimaliseren.

De anatomie van de perfecte PPC ad

Heb jij nog goede tips voor Pay-Per-Click advertenties?

Vind meer artikelen over:

Plaats een reactie | Houd u op de hoogte van reacties via e-mail

* Verplicht in te vullen

Houd mij op de hoogte van nieuwe reacties. Of abonneer jezelf op deze discussie zonder te reageren.

Door:

Dit account wordt gebruikt voor het plaatsen van algemene berichten uit de markt van web analyse en conversie optimalisatie

  • Aantal woorden: 106

  • Aantal tweets: 15

Nieuwsbrief

Voortdurend op de hoogte van het laatste analytics en optimalisaties nieuws met onze nieuwsbrief!

Gebruik je al Polldaddy?

Lees meer over PolldaddyAangeboden door AboutAnalytics