Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Webanalytics Congres 2009 zet de standaard voor 2010

Webanalytics Congres 2009 was een daverend succes. Met o.a. top keynote Dennis Mortensen van Yahoo Webanalytics is er een uitstekende opvolging gegeven aan het Web analytics Congres 2008 in Maarsen. Het heeft de afgelopen dagen interessante blogposts geregend op de grote online marketing blogs van Nederland. Van belangrijkste learnings tot case... » Lees meer van 'Webanalytics Congres 2009 zet de standaard voor 2010'

Bedankpagina´s, meer dan het zwarte gat na de conversie.

Veel online conversies eindigen op de bedankpagina. Na een informatieaanvraag, aankoop in de webwinkel of een download van een whitepaper volgt een kale pagina met een korte statische tekst. De bezoeker beëindigt vervolgens zijn bezoek aan de website. Een bedankpagina kan erg waardevol zijn. Een bezoeker heeft immers al een... » Lees meer van 'Bedankpagina´s, meer dan het zwarte gat na de conversie.'