Start je eerste A/B-test met Google Analytics/Tag Manager

De software-oplossingen voor het afnemen van A/B-testen schieten de laatste jaren als paddenstoelen de grond uit. We kennen allemaal Optimizely, VWO en Adobe Test&Target. Maar ook Google timmert hard aan de weg op dit gebied met de nog uit te brengen tool Google Optimize. Via Google Analytics en Google Tag Manager kun je... » Lees meer van 'Start je eerste A/B-test met Google Analytics/Tag Manager'
Digital_Data_Tips_Tuesday_2015-10-01_11-24-52

Hoe run je meer A/B testen per maand? Optimaliseer deze 4 onderdelen in je organisatie.

Tijdens de laatste Digital Data Tips Tuesday nodigde Ton Wesseling mij uit om meer te vertellen over de cultuur bij The Next Web en hoe we ons testing programma opgezet hebben. In de laatste negen maanden is er een hoop gebeurd bij The Next Web waardoor we nu veel meer... » Lees meer van 'Hoe run je meer A/B testen per maand? Optimaliseer deze 4 onderdelen in je organisatie.'
klantcontact-tips - twinklemagazine

Streef naar een dialoog met deze vijf klantcontact-tips

Streef altijd naar het hebben van een goede dialoog met je klant. Te veel organisaties communiceren in eenrichtingsverkeer. Klantcontact is daarom één van de belangrijkste onderdelen om goed te blijven optimaliseren; de hele organisatie profiteert ervan. Klantcontact bestaat niet alleen uit de telefoontjes die bij de klantenservice binnenkomen. Bij klantcontact horen alle... » Lees meer van 'Streef naar een dialoog met deze vijf klantcontact-tips'

Hoe Royal Bank of Scotland data science gebruikt heeft om klantenservice te verbeteren

Software as a Service, kortweg SaaS, in vele verschillende vormen en maten. Een van de manieren waarop software als dienst wordt aangeboden is data science. De combinatie van directe toegang tot verwerkte data in de cloud en machine learning als mogelijkheid om de meest voorkomende workflows te automatiseren zorgen er voor dat dit een... » Lees meer van 'Hoe Royal Bank of Scotland data science gebruikt heeft om klantenservice te verbeteren'
google vs facebook

Facebook gaat Google voorbij als nieuwssite

Wat werkt beter: social referrals of zoekmachine referrals? Deze vraag is onderzocht door Parse.ly met als grootste uitkomst dat Facebook recent Google voorbij is geschoten als de belangrijkste doorverwijzer voor grote uitgevers. Nieuwe nieuwstijdlijn Denk er maar eens over na. Eerst waren gebruikers druk op Facebook om 24/7 bij te houden waar vrienden... » Lees meer van 'Facebook gaat Google voorbij als nieuwssite'
serif-vs-sans-serif

20 copywriting tips om je content te optimaliseren

Verleid jouw online bezoekers met begrijpbare, gebruiksvriendelijke en doelgerichte content. Doe ook zeker je voordeel met psychologische bevindingen om je klanten nog beter te begrijpen. Ik geef je 20 gemakkelijke (soms overduidelijke) copywriting tips. Je content moet je altijd blijven optimaliseren en het kan zo makkelijk zijn. Bewijs wat je zegt Om geloofwaardigheid... » Lees meer van '20 copywriting tips om je content te optimaliseren'
conversie attributie

Conversie attributie: Wat moet je er eigenlijk mee? (#GAUC15)

Een jaar geleden kwam Google Analytics met conversie attributie aanzetten. Iedereen sprong er op af maar veel kwamen met de staart tussen de benen terug. Zoals Peter O'neill, tijdens zijn keynote op Google Analytics User Conference al aangaf: Met meer functionaliteiten krijgt Google Analytics een enorme power maar het wordt... » Lees meer van 'Conversie attributie: Wat moet je er eigenlijk mee? (#GAUC15)'

5 conversieleugens waar je voor op moet passen

Of het nu zo gekomen is door gladde verkooppraatjes of experts die het allemaal iets te goed weten, bepaalde 'kennis' over conversie optimalisatie is niet helemaal betrouwbaar. Daarom deelt Amy African van Eight by Eight deze 5 conversieleugens waar je voor op moet passen. Leugen #1 Het verbeteren van conversie begint met het testen van... » Lees meer van '5 conversieleugens waar je voor op moet passen'
Pagina 10 van 31« Eerste...89101112...2030...Laatste »