Oplossingen voor de cookiewet

De nieuwe telecom-wetgeving, specifiek wat in de volksmond de 'cookiewet' heet, heeft voor website-eigenaren en online marketeers al voor heel wat hoofdbrekens gezorgd. Stoppen met webanalyse is natuurlijk geen optie, maar hoe kan je nu de bezoekers van je website overtuigen om jouw cookies te accepteren? Tijdens Online Dialogue's 'Dialogue Donderdag... » Lees meer van 'Oplossingen voor de cookiewet' Rapport downloaden »

Gebruik retail analytics voor meer klantenbinding

Weinig organisaties hebben zo'n complexe relatie met hun klanten als supermarkten. Concurrentie en de status van de economie hebben een enorme impact op zaken als assortimenten, prijzen en extra diensten. Als je echt je klanten wilt binden en niet alleen maar een prijzenoorlog wilt voeren, dan moet je goed inzicht... » Lees meer van 'Gebruik retail analytics voor meer klantenbinding' Rapport downloaden »

Dé handleiding voor marketing metrics en analytics

Weet jij wat voor een impact 10% extra marketingbudget zou kunnen hebben op de resultaten van je bedrijf? Volgens Lenskold Group’s 'B2B Lead Generation Marketing ROI Study' uit 2010 weet 44% van (gekwalificeerde) marketeers daar niet het antwoord op. De marketing automatiseerders van Marketo hebben deze handleiding geschreven om je te... » Lees meer van 'Dé handleiding voor marketing metrics en analytics' Rapport downloaden »

Hoe analytics de marketing ROI van First Tennessee Bank verhoogt

Veel bankmarketeers zijn goed in het zien van nieuwe mogelijkheden en nieuwe ideeën omzetten in concepten, maar in de huidige bancaire wereld is het steeds belangrijker om soms ook met een kritisch oog te kijken naar je marketinginspanningen. Het gaat om de balans tussen creativiteit en discipline. Toen Dan Marks begon... » Lees meer van 'Hoe analytics de marketing ROI van First Tennessee Bank verhoogt' Rapport downloaden »