Uitgelicht bericht

De toekomst van webtracking: browsermakers lusten geen cookies meer

Het tracken van bezoekers op websites is voor marketeers een gebruikelijke werkwijze om de kenmerken en het surfgedrag van deze bezoekers vast te leggen. Op basis daarvan kunnen relevante content en advertenties aangeboden worden. Klinkt logisch, het internet moet ergens van betaald worden, maar het stuit meer en meer op... » Lees meer van 'De toekomst van webtracking: browsermakers lusten geen cookies meer'

Jeffrey Eisenberg @ Conversion Hotel

Jeffrey Eisenberg is de CEO van BuyerLegends.com, een bedrijf dat ondernemers leert hoe ze een customer-centered en data-driven customer experience design ontwikkelen door middel van narratief. Naast het zijn van CEO, is Eisenberg een erkende autoriteit en pionier op het gebied van Internet Marketing Strategie; het verbeteren van online conversie... » Lees meer van 'Jeffrey Eisenberg @ Conversion Hotel'

Conversion Hotel 2016: Time well spent

Conversion Hotel 2016 zit er weer op... Zet 200 vakidioten op een eiland en je krijgt het volgende weekend tafereel. Vrijdagmiddag Oude vrienden, nieuwe vrienden. Bij het uitstappen van je auto heel goed de deur vasthouden. Wapperende vlaggen. Het is gewoon weer als vanouds. Tussen 11 en 13 uur stromen deelnemers, sprekers en crewmembers... » Lees meer van 'Conversion Hotel 2016: Time well spent'

Vacature voor Digital Analytics Consultant bij IntoAction

Digital Analytics Consultant (fulltime in de regio Eindhoven) IntoAction zoekt een Digital Analytics Consultant die bij onze klanten werkt aan interessante uitdagingen op het gebied van data driven digital marketing en e-commerce. Dit kun je verwachten We verwachten van jou, als Digital Analytics Consultant, dat je een duidelijke visie hebt op de verschillende... » Lees meer van 'Vacature voor Digital Analytics Consultant bij IntoAction'

Waarom je data kwaliteit slecht is | verslag Digital Analytics congres

Woensdag 12 oktober was het Digital Analytics congres in het Media Plaza Utrecht georganiseerd door de MOA (Center for Information Based Decision Making & Marketing Research). Het was een dag vol interessante nationale en internationale sprekers en een aantal mooie business cases van Nederlandse spelers. Het meest besproken onderwerp van... » Lees meer van 'Waarom je data kwaliteit slecht is | verslag Digital Analytics congres'