Uitgelicht bericht

Verbeter de impact van elke A/B test en overwin de congruence bias

Rhett Norton gaf tijdens de AB Testing Summit in december vorig jaar een interessante talk over het principe van de congruence bias en wees daarbij op 7 valkuilen. Rhett Norton is oprichter van TestingTheory.com en noemt zichzelf een Testing Evangelist. Hij hielp vele bedrijven, leidde ooit een groot optimalisatie team... » Lees meer van 'Verbeter de impact van elke A/B test en overwin de congruence bias'

Nieuw jaar: nieuwe doelstellingen, nieuw dashboard (tips!)

Lees meer over dashboards en welke geschikt is voor jou in het nieuwe artikel van Stephan van Heusden: Welk dashboard presenteert mijn data het beste? 2016, de beste wensen! Binnen de meeste organisaties hebben de afgelopen maanden in het teken gestaan van de doelstellingen voor dit jaar. Binnen sommige organisaties gebeurt dit pas nu, eigenlijk... » Lees meer van 'Nieuw jaar: nieuwe doelstellingen, nieuw dashboard (tips!)'

Digital Maturity Day, op 21 januari op de High Tech Campus in Eindhoven (+vrijkaarten)

Op donderdag 21 januari vindt voor de eerste maal Digital Maturity Day plaats. Een dag die volledig in het teken staat van digitale transformatie en de centrale rol die data daarin speelt. Keynote spreker is Stéphane Hamel, erkend thought leader op het vlak van digital analytics en de grondlegger van het... » Lees meer van 'Digital Maturity Day, op 21 januari op de High Tech Campus in Eindhoven (+vrijkaarten)'

De ups en downs van wisselkoersen binnen Google Analytics

De eerste stap die je als bedrijf zet om zoveel mogelijk uit je online marketing te halen is het goed meten van je resultaten. Hiervoor is in Google Analytics e-commerce tracking beschikbaar. Omzet van verschillende websites, productgroepen, domeinnamen et cetera kan op deze manier gemakkelijk vergeleken worden. Voor internationaal opererende... » Lees meer van 'De ups en downs van wisselkoersen binnen Google Analytics'

Wil jij experimenteren ook in je bedrijfs DNA krijgen?

De afgelopen maanden heb ik veel kunnen spreken met medewerkers van bedrijven waar een experimenteren echt in de bedrijfs DNA zit. Snelgroeiende bedrijven met een cultuur waar enerzijds veel ruimte is voor nieuwe ideeën en anderzijds elke ontwikkeling wordt getoetst. Denk aan Booking, Porch, Skyscanner en Zalando. Wat doen zij... » Lees meer van 'Wil jij experimenteren ook in je bedrijfs DNA krijgen?'

De top 25 meest invloedrijke conversie experts van 2015

PPC Hero stelt ieder jaar een top 25 van meest invloedrijke PPC Experts samen. Het is inmiddels verworden tot een erg populaire en bruikbare lijst voor veel van de professionals die zich met PPC bezig houden, voor zowel oude als nieuwe gezichten. Vorig jaar besloten ze een nieuwe lijst te maken: de 25... » Lees meer van 'De top 25 meest invloedrijke conversie experts van 2015'
Pagina 30 van 146« Eerste...1020...2829303132...405060...Laatste »