Jono Alderson @ Conversion Hotel

Jono Alderson is een digital strategist, marketing technologist en een full-stack developer. Hij helpt bedrijven om betere digitale strategieën te ontwikkelen en hun marketing te verbeteren. Hij combineert zijn kennis van consumentengedrag en -voorkeuren met opkomende digitale technologieën en moderne marketingtechnieken. Hij heeft meer dan 10 jaar ervaring in digitale... » Lees meer van 'Jono Alderson @ Conversion Hotel'

Jeffrey Eisenberg @ Conversion Hotel

Jeffrey Eisenberg is de CEO van BuyerLegends.com, een bedrijf dat ondernemers leert hoe ze een customer-centered en data-driven customer experience design ontwikkelen door middel van narratief. Naast het zijn van CEO, is Eisenberg een erkende autoriteit en pionier op het gebied van Internet Marketing Strategie; het verbeteren van online conversie... » Lees meer van 'Jeffrey Eisenberg @ Conversion Hotel'

Forer Effect

"We herkennen onszelf gemakkelijk in vage, overwegend positieve en gegeneraliseerde persoonlijkheidsbeschrijvingen" Het Forer Effect (ook wel Barnum-effect genoemd) beschrijft onze neiging om de accuraatheid van persoonlijkheidsbeschrijvingen toe te wijden aan ons eigen karakter, alsof ze speciaal voor ons geschreven zijn. In werkelijkheid zijn deze beschrijvingen echter vaag, overwegend positief en erg... » Lees meer van 'Forer Effect'
Pagina 4 van 18« Eerste...23456...10...Laatste »