Sparking Triggers
“Onze motivatie - en daarmee onze acties - zijn makkelijker te triggeren dan mensen vaak denken”
Wanneer je een website of app ontwerpt wil je mensen verleiden om een bepaald gedrag te vertonen: op de koop-knop klikken, inschrijven voor je nieuwsbrief, een artikel uitlezen of zo vaak mogelijk je app openen... » Lees meer van 'Sparking Triggers'
Anna Dahlström @ Conversion Hotel
Anna Dahlström is een Zweedse UX designer en de oprichtster van Glimt.it en UX Fika. Ze woont in Londen sinds 2006 en heeft daarvoor 6 jaar in Kopenhagen gewoond waar ze ook haar UX carrière begonnen is. De afgelopen 14 jaar werkte Dahlström als Experience Lead en freelance UX designer... » Lees meer van 'Anna Dahlström @ Conversion Hotel'
Dela Quist @ Conversion Hotel
Dela Quist is de CEO van Alchemy Worx: de eerste en grootste digital agency die voor 100% focust op e-mail. Met kantoren in Londen, Atlanta, San Diego en Sidney, heeft Alchemy Worx meer dan 65 e-mail specialisten in dienst die samenwerken met een brede groep aan high profile merken als... » Lees meer van 'Dela Quist @ Conversion Hotel'
Paul Hughes @ Conversion Hotel
Paul Hughes is oprichter van ‘Ten Meters of Thinking’: een visuele methode voor storytelling om individuen en organisaties voor te bereiden op een transformatie. Hij stimuleert leadership, innovatie en communicatie om individuele en organisationele ontwikkelingen te stimuleren. Hughes is een internationaal erkend spreker en staat bekend om de tekeningen die... » Lees meer van 'Paul Hughes @ Conversion Hotel'
John Ekman @ Conversion Hotel
John Ekman is de oprichter van Conversionista! Een van de Top Conversion Optimization bedrijven in Zweden. Ekman is al een lange tijd werkzaam in deze sector en staat bekend om zijn optimization fanaticism. Vorig jaar creëerde hij de ‘Grand Unified Theory of Conversion Optimization’ die evolueerde naar ‘The Optimization Wheel:... » Lees meer van 'John Ekman @ Conversion Hotel'
James Williams @ Conversion Hotel
James Williams is promovendus bij het Oxford Internet Institute. In zijn onderzoek focust hij zich op de filosofie en ethiek van aandacht en verleiding en hoe deze in relatie staan tot technologisch design. Williams is medeoprichter van ‘Time Well Spent’, een campagne met als doel meer te respect te creëren... » Lees meer van 'James Williams @ Conversion Hotel'
Amy Harrison @ Conversion Hotel
Amy Harrison is copywriter, content trainer en eigenares van Write With Influence: een online informatiebron die bedrijfseigenaren leert hoe ze sneller en beter marketing content kunnen schrijven. Naast Write With Influence is ze de host van AmyTV (een online sketch comedy show over copywriting) en spreekt ze regelmatig op internationale... » Lees meer van 'Amy Harrison @ Conversion Hotel'
Jono Alderson @ Conversion Hotel
Jono Alderson is een digital strategist, marketing technologist en een full-stack developer. Hij helpt bedrijven om betere digitale strategieën te ontwikkelen en hun marketing te verbeteren. Hij combineert zijn kennis van consumentengedrag en -voorkeuren met opkomende digitale technologieën en moderne marketingtechnieken. Hij heeft meer dan 10 jaar ervaring in digitale... » Lees meer van 'Jono Alderson @ Conversion Hotel'