productinformatie

Productinformatie op orde bij een B2B-shop

Dit is deel 1 van een serie artikelen waarbij een aantal adviezen wordt gegeven om een webshop te verbeteren, waarbij de nadruk ligt op B2B. In deze serie komen o.a. productinformatie, performance, functionaliteiten, strategie, projectaanpak, ontwikkeling, beheer en B2B e-commerce verschijningsvormen aan de orde. Het belang van goed georganiseerde productinformatie Voor online... » Lees meer van 'Productinformatie op orde bij een B2B-shop'
Google Optimize

Visual Website Optimizer vs. Google Optimize

Het optimaliseren van je website is een krachtig middel om het rendement op je marketingactiviteiten te verbeteren. Toch zijn er nog veel bedrijven die deze mogelijkheden onbenut laten. Google wil dit veranderen met de introductie van een nieuwe gratis dienst: Google Optimize. Daarmee hoeft het prijskaartje dat hangt aan optimalisatietools... » Lees meer van 'Visual Website Optimizer vs. Google Optimize'
Paul Hughes

Paul Hughes @ Conversion Hotel

Paul Hughes is oprichter van ‘Ten Meters of Thinking’: een visuele methode voor storytelling om individuen en organisaties voor te bereiden op een transformatie. Hij stimuleert leadership, innovatie en communicatie om individuele en organisationele ontwikkelingen te stimuleren. Hughes is een internationaal erkend spreker en staat bekend om de tekeningen die... » Lees meer van 'Paul Hughes @ Conversion Hotel'
Pagina 3 van 1812345...10...Laatste »