Emerce Conversion

12 april 2018: Emerce Conversion (+ win vrijkaarten!)

Emerce Conversion levert in één dag een overzicht van alles rondom optimalisatie van conversie via het digitale kanaal. Met nieuwe inzichten om het resultaat te verbeteren. Experts op conversie deelgebieden en ervaren collega marketing professionals delen op Emerce Conversion hun lessons learned en best practices.

Deze verloting is helaas gesloten!

Wil jij kans maken op een gratis entreekaart? Vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting. Meedoen kan tot woensdag 28 maart, 11:30 uur. We maken de winnaars om 12 uur bekend, zodat je tijdens de lunch plannen kan gaan maken!

Conversie optimalisatie is dagelijkse kost voor je. Maar hoe zorg je dat je in de spot on kennis hebt om je campagne te boosten? En: hoe ga je oogsten? Je hoort het op Emerce Conversion.

Emerce Conversion

Verhoog je conversie met tips van Bol.com, Growth Tribe en ABN AMRO

Op 12 april laat Melle Moorman van Bol.com zien hoe hij persuasion design en continue A/B-testen inzet om de grootste webshop van Nederland en België iedere dag een beetje beter te maken. David Arnoux van Growth Tribe inspireert je met een super data-gestuurde sessie. Daarnaast kun je je verheugen op sessies van conversion-expert Amy Harrison (eerder stond ze ook op het podium bij Conversion Hotel), de ‘stand up conversion’ van Martin van Kranenburg en praktijkvoorbeelden van Ada Jong (ABN Amro).

€50,- korting voor jou als lezer!

Kortom: sessies vol concrete tips en learnings die jou in één dag volledig up-to-date brengen op het gebied van conversie-optimalisatie. Meld je vandaag nog aan via deze link en krijg €50,- korting op je ticket (kaartsoort: regular ticket).