Uitgelicht bericht

Zo haal je de opstartfouten uit je digitale initiatief

Door de COVID-19 pandemie is digitale transformatie in een stroomversnelling geraakt. Het aantal nieuws digitale initiatieven is nog nooit zo groot geweest. Waar moet je vanuit conversie-oogpunt op letten bij je verkoopsite? Techniek Als eerste controleer je de werking van de website. Een ouderwetse, maar heel belangrijke Quality Assurance-studie. Wordt de website... » Lees meer van 'Zo haal je de opstartfouten uit je digitale initiatief'
emerce conversion 2020

Volg gratis 14+ online talks over CRO, growth en UX bij Emerce Conversion

De afgelopen jaren zijn er flinke meters gemaakt in conversion. Knappe koppen laten hun werkdomein groeien van MacGyver praktijken naar heuse A-teams. Met zoveel mogelijk experimenten de organisatie laten groeien - hoe blijf je verbeteren? Bekijk vanaf 2 december expert talks om te overtuigen en optimaliseren in conversie Maak het verschil en werk met de nieuwste tactieken.... » Lees meer van 'Volg gratis 14+ online talks over CRO, growth en UX bij Emerce Conversion'
cookies

Internet zonder cookies; uitdaging voor webanalisten

In het eerste artikel in deze reeks heb ik toegelicht hoe browsermakers steeds meer beperkingen opleggen voor het tracken van bezoekers via cookies. De webbezoeker krijgt meer mogelijkheden om tracking tegen te gaan en hoeft dit niet meer per website aan te geven. Voor marketeers levert dit een aantal uitdagingen... » Lees meer van 'Internet zonder cookies; uitdaging voor webanalisten'
ux tip

De gouden UX tip

Vaak krijg ik de vraag wat nu de best practices zijn op het gebied van UX. En dan het liefst de gouden tips die leiden tot een flinke conversieverhoging. Je weet wel… die tips van “je moet nooit header images of carousels gebruiken”, “oranje buttons werken het best”, “je moet... » Lees meer van 'De gouden UX tip'
CH2019

CH2020: The Conference formerly known as Conversion Hotel

Meld je nu aan voor een jaar lang toegang tot het #CH2020 virtuele platform én bestel alvast je ticket(s) voor #CH2021 op Texel!* *Geen betaling nodig, dit is alleen om je toegang / tickets te claimen. Toegang tot het kick-off evenement op 20 november 2020 is gratis. #CH2020 - een jaar lang... » Lees meer van 'CH2020: The Conference formerly known as Conversion Hotel'
Zo kies je de beste server voor jouw bedrijf

Zo kies je de beste server voor jouw bedrijf

Bedrijven maken steeds meer gebruik van het internet. Dit heeft voor een deel te maken met de verschillende kansen die er liggen. Tegenwoordig is het namelijk ontzettend eenvoudig om de verschillende mogelijkheden van het internet te benutten, zoals het werven van nieuwe klanten en het verkopen van producten. Daarnaast kiezen... » Lees meer van 'Zo kies je de beste server voor jouw bedrijf'
ranking factoren

De 5 belangrijkste Ranking Factoren van Google op dit moment

Er zijn op deze wereld veel geheimen waar we waarschijnlijk nooit het antwoord op gaan krijgen. ‘Wat gebeurt er in Area 51?’, ‘Wat is het geheime KFC recept?’, maar natuurlijk ook ‘ Welke ranking factoren gebruikt Google?’. Deze laatste vraag houdt online marketeers wereldwijd al jaren bezig. In het begin... » Lees meer van 'De 5 belangrijkste Ranking Factoren van Google op dit moment'
webinar experimenteercultuur

Gratis webinar 28 oktober: experimenteercultuur en -proces

We organiseren een gratis webinar van 90 minuten over experimenteercultuur en -proces op 28 oktober om 14.30 uur. De drie sprekers zijn Hazjier Pourkhalkhali (best beoordeelde sessie bij Opticon) en #expca2020 genomineerden Luis Trindade (experimention lead, Farfetch) en Stewart Ehoff (experimentation lead, RS Components). Meld je nu aan! Dit webinar is een... » Lees meer van 'Gratis webinar 28 oktober: experimenteercultuur en -proces'
webtracking cookies

De toekomst van webtracking: browsermakers lusten geen cookies meer

Het tracken van bezoekers op websites is voor marketeers een gebruikelijke werkwijze om de kenmerken en het surfgedrag van deze bezoekers vast te leggen. Op basis daarvan kunnen relevante content en advertenties aangeboden worden. Klinkt logisch, het internet moet ergens van betaald worden, maar het stuit meer en meer op... » Lees meer van 'De toekomst van webtracking: browsermakers lusten geen cookies meer'