Uitgelicht bericht

CH2019: Sample Ratio Mismatch (SRM)

Lukas Vermeer, director of experimentation bij Booking.com, presenteerde tijdens CH2019 over de truc voor het doen van betere experimenten, namelijk sample ratio mismatch (SRM).  Bij een sample ratio mismatch komt de steekproefverhouding niet overeen met het ontwerp van een experiment. De verdeling tussen control en variant is nooit exact 50/50 en... » Lees meer van 'CH2019: Sample Ratio Mismatch (SRM)'
Emerce Gauc

Emerce GAUC 2020: Ontwikkelingen op het gebied van Google Analytics

Vorige week donderdag (13 februari) was de Emerce Google Analytics User Conference (GAUC) in Amsterdam. Hét event in Nederland voor iedereen die meer wilt weten over de mogelijkheden, toepasbaarheid en laatste ontwikkelingen binnen Google Analytics. Op het podium stonden onder andere bedrijven als Booking.com, Online Dialogue, Google, VodafoneZiggo en Beerwulf. Kortom,... » Lees meer van 'Emerce GAUC 2020: Ontwikkelingen op het gebied van Google Analytics'
MIE Utrecht

MIE congres 2020: Datagedreven customer experience steeds beter op de kaart

Op 5 en 6 februari 2020 was het Marketing Insights Event (MIE) in Utrecht, met als thema 'It’s all about insights'. In meer dan 100 sessies werden de belangrijkste insights van dit moment en voor de toekomst op het gebied van marketing, research en analytics gepresenteerd. Eén van de sessies... » Lees meer van 'MIE congres 2020: Datagedreven customer experience steeds beter op de kaart'
CH2019

CH2019: Frictie – de gemakkelijke weg naar groei en loyaliteit

Roger Dooley presenteerde tijdens CH2019 over frictie. Wat is het? Hoe kun je het herkennen? En hoe kun je het vermijden?  In de snelle, klantgerichte wereld van vandaag zullen de snelheid en efficiëntie van zakelijke transacties het succes bepalen. Roger deelde zijn inzichten over het ontdekken van frictie in je organisatie... » Lees meer van 'CH2019: Frictie – de gemakkelijke weg naar groei en loyaliteit'
MIE Utrecht

Kortingscode voor Marketing Insights Event (MIE) in Utrecht!

Onder de noemer “It’s all about insights” presenteert het MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, op 5 en 6 februari 2020 in meer dan 100 sessies, de belangrijkste insights van dit moment en voor de toekomst op het gebied van marketing, research en analytics. De 18e editie van hét... » Lees meer van 'Kortingscode voor Marketing Insights Event (MIE) in Utrecht!'