Chris Goward 4 uur LIFT workshop in Amsterdam – 24 november 2015

Speciaal voor webanalisten.nl lezers: €100 korting – deelname aan deze 4 uur durende workshop kost dan niet €299, maar slechts €199

boek_test_rechtsAls bedrijven als Google, eBay en Magento optimalisatie vraagstukken hebben, bellen ze Chris Goward. Chris, oprichter van WiderFunnel in Canada, is de auteur van het meest verkochte conversie boek van de afgelopen jaren: “You Should Test That!”. Een boek dat richting geeft aan A/B-testen en optimalisatie door de LIFT aanpak.

Workshop 24 november, 13:00 – 17:00, Amsterdam

Chris is voor het eerst in Nederland voor ons eigen Conversion Hotel. Op 24 november geeft hij in Amsterdam, in de Beurs van Berlage, van 13:00 tot 17:00 een Engelstalige workshop over het neerzetten van een effectief conversie optimalisatie programma.

Programma van deze Chris Goward workshop

chris_verticalJe leert in tijdens deze hands-on workshop met welke optimalisatie strategieën je winst sneller gaat groeien. Welke verbeteringen verdienen nu op welke manier je aandacht? Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden maak je kennis met successen bij andere organisaties. De opzet van de workshop:

  1. Bepaal de kritieke punten op je website en verbeter die met behulp van het LIFT model;
  2. Op basis van drie criteria (PIE) bepaal je je prioriteiten;
  3. Structureer je hypotheses;
  4. Bekijk de optimalisatie-cultuur binnen je organisatie.

Prijs & inschrijving

De prijs voor deze 4 uur durende workshop is normaal €299, maar voor webanalisten.nl lezers €199. Er zijn maximaal 25 plekken beschikbaar. Voor deze €199 euro ontvang je ook het boek dat je natuurlijk meteen door Chris kunt laten signeren.

arrow_smallMeedoen: mail nu je contact en factuurgegevens naar info@webanalisten.nl onder vermelding van “Workshop Chris Goward 199 euro aanbod”.