Webanalisten

platform voor online analyse & optimalisatie

  • Strategie
    tips
  • Praktijk
    inzichten
  • Analyse
    tips
  • Conversie
    tips
  • Meetups
    & Events
  • Webanalyse
    Vacatures
  • Volg ons    
  •   Twitter   Facebook
  • Strategie
  • Praktijkinzichten
  • Analysetips
  • Conversietips
  • Meetups & Events
  • Webanalyse Vacatures
  • Inloggen
    • Registreren
  • Over Webanalisten
  • De bloggers
    • Bloggers gezocht
  • Adverteren / partner worden
  • Meld nieuws
  • Vacature plaatsen
  • Contact

Nieuwsbrief

* verplicht veld

Webanalisten.nl gebruikt de gegevens die je op dit formulier verstrekt alleen voor het versturen van de Webanalisten.nl nieuwsbrief. Laat ons weten of je ons daar toestemming voor geeft.

U kunt zich op elk moment afmelden door te klikken op de link in de voettekst van onze e-mails. Ons privacybeleid is op onze website te vinden.

  • Menu
  • Sidebar

Dossier: Web Analytics

Adobe koopt Omniture voor $1,8 Mrd

16 september 2009 door Daniel Markus in Nieuws
Gisteravond werd bekend dat softwarebouwer Adobe de nieuwe eigenaar is van web analytics marktleider Omniture. De deal komt voor de web analytics gemeenschap als een volslagen verassing. De afgelopen uren wemelt het op Twitter en in de blogosfeer van berichten over het onbegrip. Experts als Eric Peteron zien de synergie... » Lees meer van 'Adobe koopt Omniture voor $1,8 Mrd'

Analyseer je échte conversie

14 september 2009 door Daniel Markus in Analysetips
Iedereen wil zijn conversie optimaliseren. Maar wat moet je meten om te komen tot actie? De site conversieratio...? Dat meet iedereen, maar blijkbaar is dat niet genoeg, want de meest gehoorde klacht over web analytics betreft de moeite om data te vertalen in actie. Vrijwel iedereen meet de conversieratio op de... » Lees meer van 'Analyseer je échte conversie'

Verschillen in web analytics systemen (TNO rapport)

26 maart 2009 door Ton Wesseling in Trends
Gisteren vond er weer een Web Analytics Wednesday plaats in Amsterdam. Een van de presentaties was het onderzoek dat TNO in de personen van Almerima Jamakovic, Bart Gijsen en Martijn Staal heeft uitgevoerd naar "Verschillen in Web Analytics". De ondertitel is :Feiten, fabels en verwachtingen". In dit artikel de slides... » Lees meer van 'Verschillen in web analytics systemen (TNO rapport)'

Web Analytics vaak nog in een silo

27 november 2008 door Daniel Markus in Strategie
Integratie van web analytics met andere marketing- en webdata komt zelden voor. Dat is één van de conclusies uit het web analytics onderzoek dat ClickValue heeft uitgevoerd in samenwerking met Marketingfacts en WebAnalyticsFacts. Deze constatering uit het onderzoek bevestigt het beeld dat Web Analytics data zich veelal in een silo bevindt naast... » Lees meer van 'Web Analytics vaak nog in een silo'

Verdieping vertroebelt zicht op verbeteringen

23 juni 2008 door Daniel Markus in Strategie
´Gaat die web analytics ons nou iets opleveren?´ Als dienstverlener op het gebied van web analytics krijg ik deze vraag nogal eens voor mijn kiezen. En ik moet eerlijk toegeven, de vraag is lastig te beantwoorden. Niet zelden kom ik verder dan het antwoord...´dat hangt ervan af.´ Web Analytics heeft natuurlijk een... » Lees meer van 'Verdieping vertroebelt zicht op verbeteringen'
Pagina 11 van 11« Eerste«...7891011
  • © 2025 Webanalisten.nl
  • Contact
  • Proclaimer / privacy / cookies

  • Gebouwd door Online Boswachters
  • Ontworpen door CLEVER°FRANKE
Naar boven