Google Analytics User Conference 21 april

Google Analytics User Conference 21 april 2010 in AmsterdamOp 21 april is in Amsterdam de eerste Google Analytics User Conference. Als mediapartner kan Webanalisten een korting bieden aan haar lezers. Met de kortingscode ´Webanalisten´ betaal je geen €445,- maar €295,-.

Inmiddels is het volledige programma bekend en het belooft een interessante en leerzame dag te worden. Iedereen die Google Analytics gebruikt of de aanschaf overweegt zou op deze dag aanwezig moeten zijn. De keynotes worden verzorgd door Brian Clifton van OmegaDM en Clancy Childs en Nick Mihailovski (bekend van Web Analytics TV met Avinash Kaushik) van Google. De klantcase is van American Express: Jackelien Veldstra, Head of Product Management & Customer Experience vertelt over AMEX ervaringen met Google Analytics.

De overige tracks worden verzorgd door 6 Nederlandse Google Analytics Authorized Consultants (GAAC´s). Deze door Google erkende specialisten laten zien wat de huidige mogelijkheden zijn van Google Analytics.

Hieronder volgt het volledige programma:

9:15 – 10:00: Brian Clifton – OmegaDM: Can we measure success in a Web 2.0 world?

10:00 – 10:45 Clancy Childs & Nick Mihailovski – Google: Heden, verleden en toekomst van Google Analytics

11:00 – 12:00 Track 1

  1. Frans van Dolderen – Traffic Builders: Meer Usability Data Uit Google Analytics
  2. Janco Klijnstra – Traffic4u: Workshop Conversie-Optimalisatie
  3. Thijs Keukenmeester – ClickValue: Adwords In De Hoogste Versnelling Met Google Analytics
  4. Eduard Blacquiere – Orange Valley: Rendement Uit SEO Investeringen

13:15 – 14:00: Keynote: Jackelien Veldstra – American Express: Growing Analytics To Enterprise Level

14:00 – 15:00 Track 2

  1. Marlou van Campen, WNF & Michel Samuelsz – Netprofiler: Meer Uit Uw Rapportages Halen
  2. André Scholten – Traffic4u: Richt Je Account Optimaal In
  3. René Nijhuis – Netsociety: Landingspagina Optimalisatie
  4. Wolter Tjeenk Willink – Traffic Builders: Effectief Meten En Bijsturen Van Campagnes

15:30 – 16:30 Track 3

  1. Egan van Doorn – Orange Valley: Optimaliseer Je Campagnerendement
  2. Mark Hoebe – Netsociety: Conversie Attributie in Google Analytics
  3. Wouter Veenboer & Simone Rodewijk – Netprofiler: Creëer Doelgerichte Dashboards
  4. Daniël Markus – ClickValue: Waarom Zou Ik Betalen Voor Analytics Pakketten?

16:30: 17:15: Afsluitende paneldiscussie met de keynote speakers

17:15: Borrel

Gebruik de kortingscode ‘webanalisten’ en registreer je met €150,- korting op www.gauc.nl We zien je graag op 21 april in de Meervaart in Amsterdam.